نسخه چاپی

محمد سلیمانی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما:

آیا فراكسیون امید از هم می پاشد؟!

عکس خبري -آيا فراکسيون اميد از هم مي پاشد؟!

فراكسیون امید یك فراكسیون اقلیتی و كوچك در مجلس است حداقل می توان گفت در این مجلس بعید است چنین اتفاقی بیفتد ولی ممكن است افرادی از این فراكسیون جدا شوند و به فراكسون های دیگر بپیوندند.


محمد سلیمانی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، با بیان اینکه ليست اميد نتوانست اکثریت رئسای کمسیون ها را تشکیل دهد گفت:اکثریت نمایندگان اصلاح طلب و لیست امید تنها جار و جنجالی بیش نبود و بعد از آن خیلی سریع مشخص شد که اصلاح طلبان تنها افرادی را که می دانستند جزء رای آورندگان هستند در لیست خود گذاشته بودند، آنها از نوعی حیله گری تنها برای جمع آوری آرا استفاده کرده بودند و می خواستند از این اعضا بعدها در مجلس سوء استفاده کنند و به اهداف خود برسند که این اتفاق نیفتاد. و در آخر مشخص شد افرادی که در لیست بودند آن اصلاح طلبانی که فکرش را می کردند نیستند.
عضو جبهه ي پايداري در خصوص انحلال فراكسيون اميد گفت: بعید به نظر می رسد که این اتفاق بیفتد، فراکسیون امید یک فراکسیون اقلیتی و کوچک در مجلس است حداقل می توان گفت در این مجلس بعید است چنین اتفاقی بیفتد ولی ممکن است افرادی از این فراکسیون جدا شوند و به فراکسون های دیگر بپیوندند. کسانی هستند که در نشست های اولیه فراکسیون امید حضور همیشگی داشتند و در گروه آنها بودند ولی از نظر عقیدتی با آنها همگام و همدل نبودند به همین دلیل امروز از آنها جدا شدند ولی اینکه این فراکسیون دو دسته شود یا به چند شاخه تبدیل شود این احتمال بسیار کم است.
وي با بيان اينكه عارف مقصر كناره گيري افراد از فراكسيون اميد نيست افزود: نمی توان اینطور گفت، عامل اصلی این مسئله است که اکثریت مجلس اصلاح طلب نبودند و حتی مستقلین هم آن طور که بقیه فکر می کردند روحیه اصلاح طلبی نداشتند و تعدادی از این لیست امید در واقع اصولگرا بودند و به آن معنا که آنها را اصلاح طلب می نامیدند، نمی توانستند عمل کنند. اگر واقعا یکسری آقای عارف را مقصر بدانند یک اشتباه محاسباتی انجام داده اند. نتایج اخیر به همه نشان داد لیست امید آن توهمی که یکسری فکرش را می کردند نبود.

۱۳۹۵/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...