نسخه چاپی

«ماموران اطلاعاتی تركیه وحشی‌گری شورشیان سوری را مذمت كردند»

ماموران اطلاعاتی تركیه شورشیان سوریه را به علت ارتكاب اقدامات وحشیانه علیه سوری‌های حامی دولت دمشق مورد نكوهش قرار داده‌اند.

به گزارش پرس تی وی منابع آگاه به روزنامه القدس العربي گفته‌اند، ماموران ترکيه پس از انتشار تصاوير گرافيکي که نشان مي‌دهد تروريست‌ها، سوري‌هاي طرفدار دولت را که در شهر حلب ربوده بودند شکنجه مي‌کنند، سران شورشيان را به شدت مورد انتقاد قرار دادند.

در ادامه اين گزارش آمده است شورشيان به علت ارتکاب اقدامات خشونت آميز که با ادعاهاي آن‌ها درباره آزادي‌طلبي‌ منافات دارد، مورد مذمت قرار گرفته‌اند.

شورشيان ظرف چند روز گذشته چند شهروند سوري را به علت حمايت از دولت بشار اسد، رئيس جمهوري سوريه به طرز وحشيانه‌اي اعدام کرده‌اند. روش‌هاي خشونت آميز اعدام که از سوي تروريست‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد قتل با شليک صد گلوله از فاصله نزديک، سر بريدن فردي با چشم و دست بسته و پرتاب اجساد قربانيان از بالاي بام خانه‌ها به خيابان را شامل مي‌شود.

از مارس ۲۰۱۱ و هم‎زمان با آغاز ناآرامي‌ها در سوريه تعداد زيادي از مردم اين کشور از جمله جمع کثيري از نيروهاي امنيتي جان خود را از دست داده‌اند.

در همين حال درگيري بين ارتش سوريه و شورشيان در چندين محله از حلب همچنان ادامه دارد.

نيروهاي امنيتي سوريه روز چهارشنبه ( ۲۵ مرداد) ۱۲خودروي حامل سلاح براي شورشيان را در کفر حمره در حومه شهر حلب در شمال غرب اين کشور توقيف و ضبط کردند.

بشار اسد، رئيس جمهوري سوريه اول اوت گفته بود اين کشور در يک نبرد «مهم و حماسي» قرار دارد که سرنوشت ملت سوريه را تعيين خواهد کرد.

۱۳۹۱/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...