نسخه چاپی

یاوری در آستانه محرومیت قرار گرفت

عکس خبري -ياوري در آستانه محروميت قرار گرفت

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به دلیل غیبت در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با صبای قم در آستانه محرومیت قرار گرفت.

بعد از اينکه از آغاز يازدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور سرمربيان تيم‌هاي ليگ برتري موظف به حضور در نشست‌هاي خبري پيش از بازي تيم‌هاي خود شدند، هنوز مربيان تيم‌هاي ليگ برتري فوتبال کشورمان نسبت به اين موضوع توجهي خاصي ندارند.

به گزارش فارس حضور در نشست خبري پيش از بازي وظيفه سرمربي يک تيم آن هم در بالاترين سطح ليگ فوتبال يک کشور است اما بي‌توجهي مسئولان فدراسيون فوتبال و به خصوص کميته انضباطي و سازمان ليگ برتر موجب شده است تا سرمربيان تيم‌هاي ليگ برتري نسبت به اين مهم کاملا بي‌تفاوت بوده و توجهي به حقوق افراد و نهادهاي مرتبط با اين موضوع به خصوص اصحاب رسانه نداشته باشند.

بعد از اينکه مربيان ليگ برتري در ليگ يازدهم و همچنين اوايل ليگ دوازدهم نسبت به اين موضع سرد و بي توجه برخورد کردند، کميته انضباطي فدراسيون فوتبال اعلام کرد که از هفته سوم به بعد اگر سرمربيان تيم‌ها در نشست خبري پيش از بازي‌ها شرکت نکنند، با جريمه و محروميت مواجه مي‌شوند.

به هر حال با توجه به اين تصميم کميته انضباطي فدراسيون فوتبال، انتظار مي‌رفت سرمربيان تيم‌هاي ليگ برتري کمي از بي‌احترامي به اصحاب رسانه که زمان زيادي را براي حضور در نشست خبري و ضبط و پخش صحبت‌هاي مربيان صرف مي‌کنند، بکاهند اما گويا اين اهرم فدراسيون فوتبال نيز کارساز نيست زيرا محمود ياوري سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز بار ديگر در نشست خبري پيش از بازي تيمش با صباي قم شرکت نکرد.

ياوري در آستانه ديدار حساس تيمش با صباي قم که قرار است جمعه شب در قم برگزار شود، در نشست خبري قبل از ديدار تيمش با تيم فوتبال صباي قم غيبت کرد و حضور نيافت.

طبق قوانين رسانه‌اي سرمربيان دو تيم صباي قم و فجر شهيد سپاسي شيراز بايد قبل از بازي در نشست خبري و براي پاسخگويي به اصحاب رسانه حاضر شوند که اين مهم از طرف سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز براي چندمين بار متوالي مورد توجه قرار نگرفت.

حضور نفر نخست کادر فني هر تيم ليگ برتري در نشست خبري پيش از هر مسابقه ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور امري اجباري از طرف سازمان ليگ و کنفدراسيون فوتبال آسيا است و مربيان تيم‌هاي ليگ برتري طبق قانون AFC ملزم به اجراي آن هستند.

غيبت‌هاي سريالي محمود ياوري، سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز در نشست خبري پيش از مسابقه بعد از بازي خارج از خانه اين تيم با پرسپوليس تهران، در بازي هفته پنجم فجر شهيد سپاسي شيراز با صباي قم تکرار شد.

اين در حالي است که يحيي گل محمدي سرمربي تيم فوتبال صباي قم که تيمش ميزبان اين ديدار است در غياب سرمربي تيم ميهمان يعني فجر شهيد سپاسي شيراز با احترام به اصحاب رسانه در اين نشست خبري حضور يافت و به شايعه استعفايش از سرمربيگري صبا پايان داد.

۱۳۹۱/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...