نسخه چاپی

فعالیت سایت دوستداران حاج منصور ارضی با طرحی نو و امكانات جدید+آدرس

عکس خبري -فعاليت سايت دوستداران حاج منصور ارضي با طرحي نو و امکانات جديد+آدرس

سایت دینی و مذهبی دوستداران حاج منصور ارضی با طراحی نو و امكانات جدید جهت استفاده مومنین وعاشقان اهل بیت آماده و شروع به فعالیت كرده است.

به گزارش نما، سایت دوستداران حاج منصور ارضی با ظاهری جدید، تخصصی و جامع در خدمت دوستداران و محبان اهل بیت قرار گرفت.
در این سایت مذهبی از بخش های متفاوتی اعم از بیانات مقام معظم رهبری، سخنان و توصیه های حاج منصور ارضی در ایام ماه مبارک رمضان و مناسبت ها مذهبی دیگر، بخش آلبوم صوت و فیلم که اختصاص دارد به علاقه مندان جهت استفاده و دانلود مدیحه سرایی مانند صوت شبهای ماه مبارک رمضان، بخش تصاویر و بخش های متفاوت دیگر تشکیل میشود.
عاشقان اهل بیت میتوانند با مراجعه به آدرس این سایت مذهبی و دینی www.mansoorarzi.ir از زمان و مکان مجالس مذهبی حاج منصور ارضی مطلع شوند.
حاج منصور ارضی یکی از مادحین و دل سوختگان به نام و مطرح اهل بیت در تهران هست وی سال هاست که در تهران از حسینیه امام خمینی و بیت رهبر انقلاب گرفته تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد ارک، با روضه هایش و با مناجات‌هایش مردم این شهر را در غم اهل بیت و در خدا غرق می کند.همچنین وی دین و سیاست را جدا از یک دیگر نمیداند و در گفت و گویی اشاره کرده بود که "سیاست عین مداحی ماست"
لازم به تذکر است که در گذشته وبلاگی به این نام فعالیت میکرده که دست اندرکاران این وبلاگ با گسترش دادن وبلاگ منظور، آن را تبدیل به یک سایت جامع کرده تا بتواند نیازطیف های مختلف بازدید کننده گان را برطرف کند.

۱۳۹۱/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...