نسخه چاپی

شناسایی و دستگیری متهمان 4 فقره قتل در دماوند

فرمانده انتظامی سابق شهرستان دماوند از شناسایی و دستگیری متهمان چهار فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: 22 هزار و 588 مورد عملیات انتظامی در سال گذشته در دماوند انجام شد.

به گزارش نما به نقل از فارس از شرق استان تهران، شیخ‌مراد مرادی بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری آیین تودیع خود به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات بخش‌های انتظامی این شهرستان اظهار کرد: پلیس آگاهی شهرستان دماوند در سال گذشته تعداد چهار فقره قتل را شناسایی و عاملان آن را دستگیر کرد.

وی با بیان اینکه پرونده قتلی در دماوند نداریم که عاملان آن دستگیر نشده باشند، افزود: همچنین قتلی که در 15 سال گذشته در شهرستان دماوند به وقوع پیوسته بود، قاتل آن توسط مأموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده سابق انتظامی شهرستان دماوند با اشاره به اقدامات پلیس فتا در زمان انتخابات گفت: پلیس فتا با رصد فضای مجازی در زمان انتخابات با شناسایی گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی به تعداد 14 گروه قبل از هرگونه اقدام خاصی به جهت تحریک مردم با آموزش و توجیه سرکانال‌ها و سرگروه‌ها و نیز اخذ دستور قضایی در برخورد با آنها و تبیین موارد جرم در خصوص انتخابات اقداماتی خوبی را انجام داد.

مرادی با بیان اینکه در بخش پلیس امنیت عمومی و اماکن کشفیات خوبی در سال 1394 نسبت به سال 1393 حاصل شد، تصریح کرد: در این زمینه، شاهد افزایش 13 درصدی کشفیات سلاح و مهمات بودیم که در مرحله‌ای به تنها 15 قبضه سلاح شکاری و جنگی کشف شد.

وی از افزایش 13 درصدی کشف مشروبات الکلی در شهرستان دماوند خبر داد و بیان کرد: تاکنون چند مورد انهدام پارتی‌های شبانه داشتیم که در آخرین مورد آن 54 دختر و پسر که در آبسرد اقدام به برپایی پارتی مختلط کرده بودند، دستگیر شدند و تعداد 17 دستگاه خودرو توقیف و 25 لیتر مشروبات الکلی نیز کشف شد.

فرمانده سابق انتظامی شهرستان دماوند در بخش پلیس مبارزه با مواد مخدر 293 فقره در سال 1394 نسبت به سال 1393 افزایش کشف داشتیم، افزود: در اجرای طرح پاکسازی، 97 منطقه‌ای که مربوط به عاملان فروش مواد مخدر بود، پاکسازی شد و در این زمینه، 153 نفر هم به کمپ‌ها تحویل داده شدند.

مرادی گفت: در بخش پلیس پیشگیری و عملیات، انجام درخواست‌های مردمی در ارتباط با موضوع مأموریت‌های عملیاتی 110 و حضور به موقع عوامل انتظامی، با درخواست شهروندان در سال 1394، 22 هزار و 588 فقره عملیات انتظامی صورت گرفته که این موضوع نشان‌دهنده 20 درصد افزایش نسبت به سال 93 است.

وی در خصوص وضع سرقت‌ها در این شهرستان تصریح کرد: در این راستا، سه درصد در سال 1394 نسبت به 1393 کاهش سرقت و مقابل آن هم دو درصد افزایش کشف داشتیم.

فرمانده سابق انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: در زمینه جذب پلیس افتخاری نیز شهرستان دماوند با جذب 90 پلیس افتخاری اقدام به آموزش‌های مقدماتی کرده که در مأموریت‌های محوله به همراه مأموران اعزام می‌شوند.

مرادی اضافه کرد: آخرین مأموریت ما در استان تهران، دستگیری افرادی بود که در روز راهپیمایی روز قدس امسال اقدام به شعارنویسی علیه نظام و مقامات نظام جمهوری اسلامی ایران کرده بودند.

۱۳۹۵/۵/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...