نسخه چاپی

طرح آینه و شعمدون در مترو تهران

طرح تهیه جهیزیه برای زوج های جوان در ایستگاه های مترو برگزار می شود.

به گزارش نما ،معاون فرهنگي و اجتماعي مترو عنوان كرد: با توجه به ظرفيت هاي مترو تهران در راستاي ترويج فرهنگ انفاق و تسهيل در امر ازدواج آسان، با مشاركت بنياد ملي خانواده اقدام به تهيه جهيزيه براي زوج هاي جوان خواهد شد.
بني حسن گفت: اين طرح براي هر يك از نوعروسان يك جهيزيه كامل به ارزش50 ميليون ريال در نظر گرفته شده است كه با همكاري توليدكنندگان داخلي؛ يك بسته ي جهيزيه كامل شامل 15 قلم ضروري تهيه خواهد شد، كه با مساعدت كميته امداد؛ 70درصد اين مبلغ تامين شده و تامين 30 درصد مابقي آن وابسته به مشاركت مردمي است. جهت جلب حمايت و مشاركت عموم مردم دو روش آسان در نظر گرفته شده است.
1)با استفاده از تلفن همراه و شماره گيري #767* و انتخاب گزينه سوم (آينه و شمعدون)،
2)با ورود به سامانه اطلاع رساني آينه و شمعدون به آدرس: WWW.AyneShamdoon.ir (با امكان انتخاب استان مورد نظر جهت هدايت حمايت هاي نقدي به نيازمندان هم جوار)
وي درادامه افزود: ازجمله برنامه‌هاي ديگراين طرح معرفي چهره به چهره و پخش بروشور در ايستگاه هاي منتخب، پخش كليپ توليد شده توسط گروه آينه و شمعدون در مانيتورهاي واگن قطار ها و اختصاص فضاي مناسب در متروي امام خميني (ره) جهت اجرا گروه زنده و معرفي طرح است.

بني حسن در پايان گفت: اين برنامه از تاريخ 13 مرداد تا 26 مرداد از ساعت 8 الي 21 در ايستگاه هاي منتخب (صادقيه، تئاتر شهر، شهرري و تجريش) به مدت دو هفته پذيراي خيرين و مردم شريف تهران است.

۱۳۹۵/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...