نسخه چاپی

آمریكا تهدید به حمله اتمی شد

كره شمالی هشدارداد، بمب ساعتی در خصوص جنگ اتمی تمام عیار با آمریكا به شماره افتاده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی استار، پس از انکه کیم جونگ اون، رهبرکره شمالی شخصا مورد تحریم آمریکا قرار گرفت. پیونگ یانگ گرفتار یک بن بست شدید با واشنگتن شد. پس از آن آمریکا اعلام کرد، سپر دفاع موشکی تاد را در کره جنوبی مستقر خواهد کرد؛ اقدامی که باعث شد کره شمالی متعهد یک واکنش فیزیکی به آن شود.

در حال حاضر به دنبال استقرار سپر دفاع موشکی تاد در نزدیکی کره شمالی، این کشور کمونیست هشدار داده که یک فاجعه جنگ اتمی قریب الوقوع است.

این ادعا در مقاله‌ای برای روزنامه دولتی رودونگ سینمون تحت عنوان "آمریکا یک ماهیت سرطانی در منطقه" مطرح شده است.

در این مقاله آمده است: نیروهای مهاجم مذکور سخت در تلاشند تا فاجعه جنگ اتمی را به خاک کره بکشانند. در عین حال مانعی را در راه صلح در شبه جزیره کره و اتحاد مجدد ملی به وجود می‌آورند. مردم کره هرگز نمی‌توانند در صلح زندگی کنند مگر آنکه این نیروهای مهاجم از کره جنوبی خارج شوند. نیروهای تهاجمی امپریالیست آمریکا در کره جنوبی همچون بمب ساعتی هستند که در زرادخانه برای یک جنگ اتمی گذاشته شده‌اند.

در ادامه این مقاله آمده است: بسیار مهم و ضروری است که آن‌ها را محبور به خروج از خاک کره کنیم. مردم کره هرگز نمی‌توانند اجازه دهند که سرزمینشان به صحنه تئاتری یک جنگ اتمی برای آمریکا تبدیل شود.

۱۳۹۵/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...