نسخه چاپی

600میلیون تومان،فروش 2روز اول فیلم اصغر فرهادی

به گزارش نما - شرق نوشت: فيلم سينمايي «فروشنده» اصغر فرهادي كه دو روز از اكران آن مي‌گذرد، تنها در تهران فروشي بيش از ۶۰۰ ميليون تومان داشته است. بليت‌هاي اين فيلم در سه روز اول اكران در سينماهاي مدرن به قيمت ۱۵هزار تومان عرضه شد و پس از مخالفت تهيه‌كننده‌ فيلم با فروش گران‌تر از معمول بليت‌ها، از سوي فيلميران اعلام شد كه قيمت‌ها به حالت عادي بازخواهد گشت. اما همچنان بليت‌هاي اين فيلم در فروش اينترنتي با قيمت ١٢ و ١٥ هزار تومان فروخته مي‌شود.

فيلم «لانتوري» رضا درميشيان نيز كه از ١٣ مرداد ماه روي پرده رفته، تا اينجا توانسته است چهار ميليارد و ۷۰۰ ميليون تومان فروش كند. اين فيلم ٣٣ سالن سينمايي را در تهران و شهرستان‌ها در اختيار دارد.
«باركد» به كارگرداني مصطفي كيايي نيز با فروشي معادل ۱۱ ميليارد و ۲۰۰ ميليون تومان همچنان در صدر فيلم‌هاي روي پرده است. اين فيلم كمدي از ١٩ خرداد روي پرده رفت و رفته رفته از پرده سينماها خداحافظي مي‌كند. اما «دراكولا» تازه‌ترين ساخته رضا عطاران با فروش چهار ميليارد و ١٠٠ ميليون توماني نتوانست انتظارات گيشه سينما را برآورده كند. اين فيلم نيز آخرين روزهاي اكران را پشت سر مي‌گذارد. «من» به كارگردان سهيل بيرقي ديگر فيلم روي پرده است و بعد از گذشت ١٥ روز توانسته بيش از ٩٠٠ ميليون تومان فروش داشته باشد. مجموع سينماهاي اين فيلم در تهران و شهرستان‌ها به ٢٥ سالن مي‌رسد. فيلم «ناردون» به كارگرداني فريدون حسن پور با يك ميليارد و ٧٠٠ ميليون و «دزد و پري» حسين قناعت با ۷۱۰ ميليون تومان، با صدرنشين جدول پرفروش‌ها اختلاف زيادي دارند. «امكان مينا» به كارگردان كمال تبريزي نيز با ٣٥٠ ميليون تومان نتوانسته انتظارات بنياد سينمايي فارابي را به عنوان پخش‌كننده، برآورده كند.

۱۳۹۵/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...