نسخه چاپی

ریزش ساختمان ناشی از سیل جان 34 نفر را گرفت

ریزش ساختمان ناشی از سیل جان 34 نفر را در كره شمالی گرفت

به گزارش نما به نقل از رکنا: در پی بارش باران سنگین و جاری شدن سیل و فرو ریختن یک ساختمان پنج طبقه در کره شمالی دستکم 34 نفر روز جمعه جانشان را از دست دادند.
در روزهای گذشته اعلام شده بود که سیل سنگین در استان های «هامگیونگ» و «ریان گانگ» در شمال کره شمالی تلفات و خساراتی بر جای گذاشته اما آمار دقیق آن اعلام نشده است.
برای نخستین بار پس از یک هفته از جاری شدن سیل گزارش های دریافتی حاکی است که یک آپارتمان مسکونی پنج طبقه در استان «ریان گانگ» فروریخته است.
این استان در منطقه مرزی با چین قرار دارد و پیشتر چین و کره جنوبی هر دو گزارش کرده بودند که سیل سنگینی در این استان جاری شده است.
تارنمای «یی سی» از چین هم گزارش کرده که در برخی موارد نیروهای امدادرسانی چین به کمک مصیبت دیدگان سیل در کره شمالی شتافته اند.
گزارش های جدید نشان می دهد که در استان مرزی با چین سیل همچنین باعث شده است تا برخی ساختمان ها در انبوهی از آب همراه با ساکنان آن گرفتار شوند.
برخی منابع گزارش کرده اند که در یکی از ساختمان های مسکونی «ریان گانگ» 80 نفر گیر افتاده اند و امدادرسانان برای نجات آنها اعزام شده اند.
تاکنون هیچ رسانه ای در کره شمالی در این باره اطلاع رسانی نکرده است.
درست یک سال قبل در همین زمان توفان «گونی» در شمال کره شمالی باعث مرگ 40 نفر شد و بیش از یکهزار و 400 خانوار را بی خانمان کرد.

۱۳۹۵/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...