نسخه چاپی

حسن روشن:

قلعه‌نویی هنوز مشكل دارد

عکس خبري -قلعه‌نويي هنوز مشکل دارد

پیشكسوت باشگاه استقلال با انتقاد از عملكرد شاگردان امیر قلعه نویی گفت: دربی اصلا بار فنی نداشت و حتی اگر دروازه‌ها را بر می‌داشتند هیچ مشكلی در این مسابقه پیش نمی‌آمد.

به گزارش نما، حسن روشن در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تساوي استقلال و پرسپوليس در دربي 75 تصريح کرد: هيچ کدام از دو تيم برنامه خاصي نداشتند. بازي به سمتي کشيده شد که بازيکنان فقط به سانتر کردن از کناره‌ها روي آوردند تا ببينند چه پيش مي‌آيد! بخصوص وقتي که حنيف عمران زاده جلو آمد و نشان داد که در استقلال هنوز راهکار و تاکتيک نداريم.

وي با بيان اينکه انگار بازيکنان استقلال و پرسپوليس اراده گلزني نداشتند، تاکيد کرد: دربي اصلا بار فني نداشت. گاهي بعضي از بازيکنان حرکات انفرادي انجام مي‌دادند اما فوتبال پينگ پنگ نيست که يک نفره باشد. دربي ثابت کرد که قلعه نويي با اين همه تجربه هنوز در چيدن مهره‌ها مشکل دارد.

روشن درباره عملکرد جواد نکونام خاطرنشان کرد: نکونام مقابل پرسپوليس اشتباه خاصي نداشت و حتي تمام پاس‌هايش را تکضرب مي‌فرستاد ولي او براي تيمي خوب است که دو، سه گل جلو باشد. اين همه پول و جار و جنجالي که براي حضور نکونام در استقلال بوجود آمد بايد براي بازيکني باشد که پديده است و سرنوشت مسابقات را عوض مي‌کند.

وي ادامه داد: نکونام مثل تيم استقلال خوب بازي نمي‌کند. او توپي را در دربي از دست نداد ولي او هيچ تاثيرگذاري در مسابقه نداشت.

پيشکسوت باشگاه استقلال گفت: آنها هم برنامه خاصي براي گلزني نداشتند. در مجموع عملکرد بازيکنان استقلال و پرسپوليس به گونه‌اي بود که حتي اگر دروازه‌ها را هم بر مي‌داشتند مشکلي بوجود نمي‌آمد. آنها حتي يک شوت حسابي به دروازه حريف نزدند.

روشن در پايان درباره عملکرد پرسپوليس تاکيد کرد: بازي کردن مهدي مهدوي کيا احتمالا به اين خاطر بود که"مانوئل ژوزه" سرمربي پرسپوليس دربي قبلي و تاثيرگذاري اين بازيکن را ديده بود. با اين حال مهدوي کيا مثل سالهاي گذشته نبود و نتوانست خيلي خوب بازي کند. من قصد توصيه ندارم ولي بهتر است تعدادي از بازيکنان مسن استقلال و پرسپوليس فوتبال را کنار بگذارند و به روزي نيفتند که تماشاگران عليه آنها شعار بدهند.

هفتاد و پنجمين دربي پايتخت روز جمعه در ورزشگاه آزادي برگزار شد و تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال به نتيجه تساوي بدون گل رضايت دادند.

۱۳۹۱/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...