نسخه چاپی

جریمه ۴۰ هزار تومانی برای سرویس‌مدارس غیرمجاز

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از جریمه ۴۰ هزار تومانی سرویس مدارس غیرمجاز خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سردار سید تیمور حسینی در حاشیه مراسم رونمایی از برچسب سرویس مدارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین هدف ما در این موضوع، ایمنی دانش آموزان است و پس از آن، مدیریت ترافیک شهر تهران در 6 ماهه دوم سال است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه امسال یازدهمین سال استفاده از برچسب سرویس مدارس است، گفت: علی‌رغم تجربه گرانقدری که در سال‌های اخیر در موضوع سرویس مدارس کسب کردیم ولی نمی‌توان ادعا کرد که 100 درصد دانش آموزان تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

وی از مردم و والدین دانش آموزان خواست تا با توجه به اهمیت موضوع سرویس مدارس، حتماً از سرویس‌های دارای برچسب استفاده کنند و به خاطر صرفه‌جویی در هزینه، به سرویس‌های غیر مجاز اعتماد نکنند.

حسینی همچنین با اشاره به نظارت دائمی پلیس بر فعالیت سرویس‌های مدارس در طول سال تحصیلی گفت: حمل و نقل دانش‌آموزان بدون اخذ برچسب سرویس مدارس و نداشتن معاینه فنی توسط سرویس‌های مدرسه، تخلف است و متخلفان 40 هزار تومان جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهور پایتخت در پایان از اعمال قانون 200 هزار خودرویی که در سال گذشته اقدام به جابجایی دانش آموزان کرده بودند خبر داد.

۱۳۹۵/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...