نسخه چاپی

عضو كمیسیون اقتصادی: صاحبان حقوق‌های نجومی نباید بكارگیری شوند

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دریافت‌كنندگان حقوق‌های نجومی حتی به عنوان مشاور نباید بكارگیری شوند.

به گزارش نما به نقل از مشرق، عامر کعبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای‌اسلامی اظهار کرد: بحث دریافت حقوق‌های نجومی حتی در لایه‌های پایین مدیریتی اتفاق افتاده و سازمان بازرسی باید نسبت به بررسی حقوق‌های در سال‌های قبل اقدام کند.

وی در ادامه گفت: دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی علاوه بر برکناری نباید در هیچ پستی حتی به عنوان مشاور به کارگیری نشوند و در این خصوص مجلس به شکل جدی پیگیری خواهد کرد.

خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد با سوء استفاده از خلاءهای قانونی نسبت به برداشت‌های غیرقانونی تحت عنوان‌های مختلف در حقوق دریافتی خود کرده‌اند که دولت موظف است این پول‌ها را به بیت‌المال بازگرداند.

کعبی با اشاره به اینکه احتمالا برخی از مدیران سابق نیز جزو دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی باشند باید قبل از انتصاب در پست‌های جدید وضعیت دریافتی آنها مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: موضوع مبالغ کلانی که برخی افراد فرصت‌طلب از بیت‌المال تحت عنوان حقوق و پاداش غارت کرده‌اند نباید به دست فراموشی سپرد.

وی افزود: انتظار افکار عمومی از سازمان‌های نظارتی این است که چنین سوء استفاده‌هایی قبل از انتشار در رسانه‌ها مورد رسیدگی و با عوامل آن برخورد قاطع و قانونی بکنند.

۱۳۹۵/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...