نسخه چاپی

بهرام بیرانوند در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما:

Fatf كلاه گشاد دیگری در راستای برجام است/ افكار عمومی اجازه چنین خیانتی را نخواهند داد

عکس خبري -Fatf کلاه گشاد ديگري در راستاي برجام است/ افکار عمومي اجازه چنين خيانتي را نخواهند داد

نماینده سابق بروجرد با بیان اینكه Fatf كلاه گشاد دیگری در راستای برجام است، تصریح كرد: دولتمردان ما، به امید واهی رفع موانع مالی و بانكی، تشویق شده اند كه این تعهد سنگین و ننگین را بپذیرند و این به طور قطع و یقین با منافع ما در تضاد است؛ زیرا امكان فعالیت های ما در خارج از مرزها را محدود می كند.

بهرام بیرانوند در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، در خصوص قرارداد دولت با گروه Fatf گفت: یقینا هرگونه قراردادی که نطفه آن توسط غربی ها بسته بشود، در جهت تأمین منافع غربی ها و جبهه استکبار است. غربی ها و در رأس آنها، آمریکا برای اداره دنیا، یک سری سازمان و قواعد حقوقی را تأسیس کرده اند که همه اینها، تأمین کننده منافع جبهه استکبار است.

وی با بیان اینکه Fatf تحت عنوان زیبای ممانعت از تأمین مالی تروریست قرار دارد، اظهار داشت: اما در همین قدم اول، تعریف ما و جبهه استکبار از تروریست، متفاوت است. ما کسانی را تروریست می دانیم که دست شان به خون مردم بی گناه آلوده است و در جهت منافع جبهه استکبار تلاش می کنند، اما غربی ها تعریفشان از تروریست چیز دیگری است؛ آنها حتی جنبش های آزادی بخش و آنهایی که با تجاوز مقابله می کنند را تروریست می دانند.

نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: در مجلس نهم هم این موضوع از سوی نمایندگان مورد تأکید قرار گرفت که ما با تأمین مالی تروریست های واقعی به شدت مخالفیم، اما آنهایی که در مقابل سلطه بیگانه و متجاوزان ایستادگی و از حق خود دفاع می کنند را تروریست نمی دانیم.

بیرانوند با بیان اینکه Fatf کلاه گشاد دیگری به اضافه برجام است، تصریح کرد: دولتمردان ما، به امید واهی رفع موانع مالی و بانکی، تشویق شده اند که این تعهد سنگین و ننگین را بپذیرند و این به طور قطع و یقین با منافع ما در تضاد است؛ زیرا امکان فعالیت های ما در خارج از مرزها را محدود می کند. حتی در چند روز اخیر دیدیم که برخی سازمان ها و افراد در درون کشور، توسط بنگاه های مالی و بانک های کشور، با استناد به قانون Fatf دچار مشکلاتی شدند و این اتفاق، هیچ توجیه عقلانی ندارد و یک سیاست هویج و چماق است. به نظر می رسد که دولت ما، به اشتیاق بوی هویج، می خواهد مملکت را در معرض آسیب قرار دهد.

وی با بیان اینکه افکار عمومی، مطلقا اجازه چنین خیانتی را به هیچ کس نمی دهند، اظهار داشت: اینکه نهادها و ارگانهای انقلابی ما همچون وزارت دفاع، وزارت اطلاعات و سپاه قدس با استناد به تعهد احماقانه ای که یک فرد، خارج از ضوابط قانونی متعهد شده است، مورد تحریم قرار بگیرند، چیزی نیست که افکار عمومی آن را بپذیرند. مردم ما در مورد امنیتشان با هیچ کس شوخی نخواهند داشت. نهادها و دستگاه های نطارتی هم چنانچه در این قضیه، وظیفه خودشان را انجام بدهند که با تقدیر جامعه مواجه خواهند شد و اگر هم کوتاهی بکنند، به طور قطع و یقین با انتقام مردم، مخصوصاً پای صندوق های رأی مواجه خواهند شد.

۱۳۹۵/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...