نسخه چاپی

كرمانی مقدم؛

پرسپولیس اگر تراكتور را شكست دهد قهرمان است

پیشكسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تیم ملی در دیدار مقابل چین بهتر زا دیدار مقابل قطر حاضر شد و از لحاظ فنی شرایط بهتری داشت.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، مرتضی کرمانی‌مقدم در مورد تساوی بدون گل ایران مقابل چین، گفت: ایران در این بازی نسبت به بازی مقابل قطر عملکرد بسیار بهتری داشت و نسبت به بازی قبلی سرتر بودیم. همیشه مقابل چشم‌بادامی‌ها بهتر از تیم‌های عربی بازی می‌کنیم و فکر می‌کنیم استحقاق رسیدن به پیروزی را هم داشتیم.

وی در مورد افت تیم ملی در نیمه دوم، اظهار داشت: اینکه در نیمه دوم دچار افت شدیم طبیعی است. به هر حال در چین ارتفاع بالا است. به شخصه فکر می‌کردم از همان نیمه اول دچار مشکل شویم اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد. بازیکنان تیم در نیمه اول خیلی خوب پرس می‌کردند و اینکه در خانه حریف چند موقعیت گل به دست بیاورید بسیار خوب است.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد عملکرد ضعیف تیم ملی در بازی با قطر، عنوان کرد: این مسابقه به هیچ‌کس نچسبید. واقعا در مقابل قطر ضعیف بازی کردیم. بازیکنان ما جوان هستند و در بازی اول استرس داشتند اما همانطور که دیدید در بازی دوم بهتر شدیم.

کرمانی‌مقدم در مورد اینکه آیا تیم ملی پتانسیل صعود به مرحله بعد را دارد، خاطرنشان کرد: بله پتانسیل صعود را داریم و می‌توانیم به راحتی راهی جام جهانی شویم فقط باید کیفیت خودمان را افزایش دهیم.

وی در مورد دیدار پرسپولیس در هفته پنجم مقابل تراکتورسازی،‌ گفت: پرسپولیس بازی بسیار سختی در پیش دارد. تراکتورسازی امسال یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ است و خیلی خیلی خوب بازی می‌کند. امیر قلعه‌نویی تیم خوبی را جمع و جور کرده است. کسب امتیاز در تبریز بسیار سخت است مطمئن باشید اگر پرسپولیس دست پر از تبریز برگردد صد در صد در لیگ امسال قهرمان خواهیم شد.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا بازی در ورزشگاه 5 هزار نفری اختصاصی تراکتورسازی به ضرر پرسپولیس است،‌ اظهار داشت: اتفاقا این مسئله به سود پرسپولیس است اینکه شما در یک ورزشگاه 5 هزاری نفری به میدان بروید بهتر از بازی کردن در ورزشگاه با حضور 50 هزار هوادار است. در کل بازی در تبریز بسیار سخت است و پرسپولیس باید با تمرکز کامل به میدان برود.

۱۳۹۵/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...