نسخه چاپی

تیم‌ملی آدیداس پوش می‌ماند؟

با اعلام مدیر تیم های ملی فوتبال شاگردان كی روش درادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه نیز با البسه آدیداس به میدان می روند.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه ، پس از بحث هایی که درباره البسه تیم ملی و قرارداد بلند مدت با شرکت جیووا مطرح شد، مسئولان فدراسیون فوتبال برای قطع همکاری یک طرفه اقدام کردند و آدیداس جایگزین این برند شد. تیم ملی فوتبال به صورت موردی از آدیداس لباس خرید و در دو بازی مقابل قطر و چین البسه این شرکت را برتن کرد. حالا خبر می رسد که همکاری با آدیداس ادامه پیدا خواهد کرد.

محمدرضا ساکت، مدیر تیم های ملی فوتبال در این باره می گوید: بحث لباس تیم ملی با مشکلات بزرگی مواجه بود. با مساعدتی که مسئولان انجام دادند و تلاش های سازمان تیم های ملی، با شرکت آدیداس همکاری کردیم اما با توجه به اینکه این شرکت سفارش لباس های خود در قراردادهای بلند مدت را از 6 ماه قبل دریافت می کند، امکان عقد قرارداد بلند مدت وجود نداشت.

او ادامه می دهد: ما همچنان به صورت قبل از لباس های آدیداس استفاده می کنیم و بعد از سپری شدن مدت زمان تعیین شده برای عقد قرارداد بلند مدت اقدام خواهیم کرد. طبیعتا در این شرایط در بازی های آینده و به خصوص بازی ازبکستان و کره جنوبی نیز با آدیداس ادامه خواهیم داد.

۱۳۹۵/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...