نسخه چاپی

پیكر 5 شهید مدافع حرم در قم تشییع شد

پیكر مطهر 5 شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، عصر پنجشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم انقلابی و متدین قم از بیت امام راحل(ره) در این شهر به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع و در آرامستان بهشت معصومه به خاك سپرده شد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا‏، مراسم تشییع پیکرهای مطهر مدافعان حرم حضرت زینب(س) با حضور مردم شهید پرور قم، فرماندهان نظامی و انتظامی و پرسنل نیروهای مسلح استان قم، فضلا، طلبه ها و استادان حوزه علمیه آغاز شد.

پیکر مطهر شهدای مدافع حرم که به تازگی در سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسیده بودند با مدیحه سرایی مداح اهل بیت(ع) بعد از ورود به حرم حضرت معصومه(س) و طواف گرداگرد مضجع شریف کریمه اهل بیت(س) و اقامه نماز میت توسط آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید برای خاکسپاری به بهشت معصومه قم انتقال یافت.

مردم ولایت مدار استان قم در این مراسم باشکوه با در دست گرفتن تصاویری از رشادت های شهدای مدافع حرم، خانواه های شهدا را در این آیین همراهی کرده و شهدا را تا خاکسپاری در قطعه شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در آرامستان بهشت معصومه بدرقه کردند.

مردم شهید پرور قم با مشت های گره کرده شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود سر داده و جنایات تکفیری ها در کشورهای منطقه به ویژه سوریه و عراق را محکوم کردند.

۱۳۹۵/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...