نسخه چاپی

پیرترین سارق كشور دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یك سارق حرفه‌ای 65 ساله داخل خودرو در قم خبر داد و گفت: متهم به 23 فقره سرقت اعتراف كرده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، احمد کرمی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خودروهای پراید مدل پایین در قم موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی گفت: تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری 12 قم از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارشی مبنی بر انتقال فردی معتاد را به یکی از بیمارستان‌های قم دریافت کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: نامبرده که به صورت بیهوش به بیمارستان منتقل شده بود، یکسری مدارک خودرو در اختیار داشت.

وی گفت: با بررسی دقیق اسناد و مدارک به‌دست آمده و استعلام از بانک‌های اطلاعاتی مشخص شد وی از سارقان سابقه‌دار و مدارک نیز متعلق به یک دستگاه خودرو پراید مسروقه است.

کرمی افزود: متهم پس از هوشیاری با هماهنگی مقام قضائی به عنوان مظنون به سرقت خودرو موصوف، پس از تشکیل پرونده مقدماتی توسط ماموران به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم ادامه داد: این متهم 65 ساله در بدو ورود با توجه به سوابق قبلی و تصاویر به‌دست آمده از وی، مورد شناسایی کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

کرمی با بیان اینکه تاکنون متهم سابقه‌دار به سه فقره سرقت خودرو پراید مدل پایین و 20فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو اعتراف کرده است، از دستگیری سه نفر مالخر نیز در این ارتباط خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم در ادامه به غیر بومی بودن سارق و هر سه مالخر اشاره کرد و گفت: متهمان به انضمام پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

۱۳۹۵/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...