نسخه چاپی

دنباله روی راه شهدا، تضمین كننده عزت ملت

عکس خبري -دنباله روي راه شهدا، تضمين کننده عزت ملت

آیت ا... سید احمد خاتمی امشب در مراسم یادواره 946 شهید شهرستان بجنورد گفت: ادامه دادن راه پرافتخار شهدا، تضمین كننده سربلندی ملت بزرگ ایران است

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، آیت ا... سید احمد خاتمی امشب در مراسم یادواره 946 شهید شهرستان بجنورد دردنباله روی راه شهدا، تضمین کننده عزت ملت امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد با بیان ویژگی های شهدای گرانقدر و اسوه های استقامت و ایثار گفت: عزت و سربلندی ملت ما با تاسی از راه این شهیدان والامقام، تداوم خواهد یافت.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با گرامیداشت یاد شهدای مظلوم فاجعه منا و با اشاره به بی کفایتی آل سعود در مدیریت مناسک حج گفت: در هر حادثه ای که علیه مردم مظلوم منطقه رخ می دهد، دست پلید سعودی ها که خود دست پرورده صهیونیزم و انگلیس خبیث هستند، قابل تشخیص است.

وی با بیان اینکه گاه صداهایی درخصوص مذاکره و مدارا با رفتار آل سعود شنیده می شود، افزود: موضع ما همان موضع رهبری است و از حقوق خود کوتاه نمی آییم.

پیش از این مراسم با حضور اقشار مردم، مسئولان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، غبارروبی و عطرافشانی شد.

۱۳۹۵/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...