نسخه چاپی

توهم گروهك‌های تروریستی در عربستان

نویسنده و پژوهشگر عربستانی تأكید كرد، اعلام كشف و انهدام باند و گروهك‌های تروریستی خیالی در این كشور، ابزار رژیم های منسوخ برای ایجاد این توهم در جامعه است كه حاكمان كنترل اوضاع را در اختیار دارند.

به گزارش نما به نقل از العالم، درپی اعلام انهدام دو باند تروریستی در ریاض و جده، "مضاوی الرشید" اظهار داشت: به هر میزان که فشارها و اعتراضهای مسالمت آمیز علیه رژیم سعودی بیشتر شود، این رژیم بر دروغ پردازی های خود می افزاید تا دیگران را قانع کند که عربستان از نظر امنیتی هدف قرار گرفته است.

مضاوی الرشید خاطرنشان کرد: این رژیم سعودی است که در حال اعمال تروریسم علیه زنان و مردان از طریق بازداشت و فراخواندن مردم به مراکز امنیتی است .. بنابراین چه کسی تروریست است، مردمی که حتی یک گلوله شلیک نمی کنند و یا رژیم.

وی ادامه داد: هنگامی که رژیم سعودی حتی یک تروریست را نمی یابد، به پای کارگردانهای فیلم های ترسناک می افتد تا با تولید تروریسم خیالی جامعه را بترساند و به زانو در آورد.

مضاوی الرشید خاطرنشان کرد: نخستین گروهک تروریستی را در ساختمانهای وزارت کشور می یابید، که در حال سرکوب جامعه و ایجاد رعب و وحشت است.

این نویسنده و پژوهشگر عربستانی با دعوت از رژیم سعودی برای تغییر کارگردان سینمایی خود، تأکید کرد: بعید نیست که رژیم سعودی دست به عملیات انفجاری بزند ؛ این رژیم نیازمند گروهک های تروریستی خیالی است .. هنگامی که حرکتهای مسالمت امیز شدت یابد، وقوع عملیات انفجاری از سوی رژیم بعید نخواهد بود؛ زیرا رژیم از این راه می تواند اینگونه وانمود کند که هدف قرار گرفته است .. شیوه ای که رژیم مخلوع مبارک نیز از آن استفاده کرد ولی انقلاب مصر آن را رسوا کرد.

۱۳۹۱/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...