نسخه چاپی

رویانیان، پرسپولیس را با پول بیت‌المال بسته است

رویانیان، پرسپولیس را با پول بیت‌المال بسته است/ در همه جای دنیا از فوتبال برای سایر رشته‌ها خرج می‌كنند ولی در ایران برعكس است

دیرعامل اسبق باشگاه استقلال در گفتگو با «نسیم»: مدیران به جای بها دادن به تیم‌های پایه و ستاره‌سازی، ستاره می‌خرند تا نزد هواداران محبوب شوند/ رویانیان، پرسپولیس را با پول بیت‌المال بسته است/ در همه جای دنیا از فوتبال برای سایر رشته‌ها خرج می‌کنند ولی در ایران برعکس است

محورهای گفتگوی خبرنگار «نسیم» با کاظم اولیایی:

-فوتبال به بیراهه‌ای رسیده است که حالا آقایان هر اقدامی می‌خواهند برای پیشرفت آن انجام بدهند، وضع بدتر از قبل می‌شود.

- در این فوتبال برنامه اصولی و حرفه ای وجود ندارد و آقایان فقط پول بیت‌المال را به نام خودشان تزریق کردند حالا خودشان مانده اند باید چه کار بکنند.

-نتیجه کار آقایان در فوتبال ایران این است که تیم های بزرگ بدترین نتایج تاریخ خود را می‌گیرند و مردم هم نسبت به وضعیت تیم ملی، پرسپولیس و استقلال اعتراض دارند.

-این فشاری که به فوتبال وارد می‌شود در آینده عوارض منفی بدتری هم خواهد داشت و من به خاطر این مدیریت غلط به شدت احساس خطر می کنم.

-در کشورهای پیشرفته، دولت برای فوتبال به شکلی اصولی و با برنامه هزینه می کند و بخش مهمی از بودجه سایر رشته های ورزشی را از در‌آمدهای فوتبال پرداخت می کنند اما در ایران به دلیل ضعف مدیریت پول سایر رشته‌ها در فوتبال هزینه می‌شود و جالب اینجا است که در فوتبال هم هیچ نتیجه ای گرفته نمی شود.

- بالا رفتن میزان دستمزد بازیکنان ارتباط مستقیم با ضعف مدیریت دارد.

- مدیران بلد نیستند که چگونه هزینه کنند، آنها به جای بها دادن به فوتبال پایه و ستاره سازی، رو به ستاره خریدن می کنند تا فقط جایگاه خود را در تیم و نزد هواداران که احساسی فکر می‌کنند محکم کنند.

-کجای دنیا وزارت ورزش و صنایع در سطح اول فوتبال کشور تیمداری می‌کنند؟ نتایج نه چندان خوب استقلال و و ضعیف پرسپولیس که دو تیم مردمی بزرگ ایران هستند را نتیجه دسته گل مدیران وزارت ورزش و جوانان است.

-وقتی وزیر ورزش ما سابقه‌ای در این امر ندارد، آن وقت نتیجه‌اش این است که مدیری مثل رویانیان می‌شود مدیر عامل پرسپولیس!

-جدیدا عرف شده که وزیر ورزش فقط به همکاران سابق خود در وزارت تعاون و همشهری‌هایش پست می‌دهد!

-رویانیان پرسپولیس را برای تثبیت جایگاه خودش با پول بیت‌المال به صورت امنیتی پلیسی بست و تاکنون بدترین نتایج را گرفته است، حالا آمده پای قهرمانان المپیک ایران را به مدیریت پلیسی‌اش باز کرده و معلوم نیست حدادی و سلیمی کمبود عکس دارند یا رویانیان!

-باید به حال اتفاقات این فوتبال تاسف خورد.

-وقتی تیم را بدون مشورت با مربی می بندند باید هم پرسپولیس این نتایج را بگیرد.

-این فوتبال را خراب کردیم و وزیر ورزش و معاونانش باید پاسخگو باشند، چرا آنها باید تیمداری کنند و به فکر آوردن مربی برای تیم باشند؟

۱۳۹۱/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...