نسخه چاپی

شبكه «سي ان ان » آمريكا :

اجلاس تهران از اجلاس مجمع عمومی ملل متحد پیشی گرفت

سی ان ان نوشته است «بان كی مون» ، با شركت در این اجلاس فرصت خواهد یافت تا با سران بسیاری از كشورها و از جمله ایران در مورد موضوعات جهانی هم چون خلع سلاح جهانی ، توسعه متوازن و حمایت از كشورها در دوره انتقال مذاكره كند .


شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا در تحلیلی برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران با حضور صد کشور جهان را پیشی گرفتن این اجلاس از اجلاس مجمع عمومی سازمان در نیویورک ارزیابی کرد .

به گزارش «تابناک »، این شبکه تلویزیونی به سخنرانی افتتاحیه ، وزیر خارجه کشورمان اشاره کرده و نوشته است که ایران به دنبال اصلاح ساختار سازمان برای مدیریت بهتر اوضاع جهانی است .

در ادامه این گزارش آمده است که آمریکا و اسرائیل تلاش های زیادی کردند که از حضور کشورهای مختلف در این اجلاس خودداری کنند ، اما در نهایت در این راه توفیق چندانی به دست نیاوردند و حتی دبیر کل سازمان ملل نیز در نهایت اعلام کرد که در این اجلاس شرکت خواهد کرد و بنا است روز چهارشنبه در تهران حضور داشته باشد.

بنا بر این تحلیل بان کی مون ، با شرکت در این اجلاس فرصت خواهد یافت تا با سران بسیاری از کشورها و از جمله ایران در مورد موضوعات جهانی هم چون خلع سلاح جهانی ، توسعه متوازن و حمایت از کشورها در دوره انتقال مذاکره کند .

۱۳۹۱/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...