نسخه چاپی

خياباني ملي‌پوشان را عصباني كرد

ردپای گزارشگر تلویزیونی در تحریم رسانه‌ها

ماجرای تحریم رسانه‌ها از سوی بازیكنان تیم ملی خبری بود كه از اردوی مجارستان به گوش رسید. این تصمیم در حالی گرفته می‌شد كه كی‌روش از این تصمیم آگاه نیست اما بهانه ملی‌پوشان برای این كار حمله شدید رسانه‌ها به پولی است كه از فوتبال نصیب آنها می‌شود.


به گزارش نما، در روزهای المپیک که ورزشکاران ایرانی در رشته‌های مختلف مدال کسب می‌کردند هجمه زیادی علیه بازیکنان فوتبال ایران تدارک دیده شد و مرتب رسانه‌ها با انتقاد از پول‌هایی که بازیکنان می‌گیرند اعلام می‌کردند که آنها استحقاق این پول‌ها را ندارند.
استارت این حملات را جواد خیابانی در یکی از برنامه‌های ویژه المپیک زد. او انتقادات تندی علیه بازیکنان فوتبال ایران مطرح کرد و گفت واقعا پول‌های میلیاردی که به جیب بازیکنان می‌رود دور انداخته می‌شود. اگر مبلغ قرارداد یک بازیکن هزینه همه ورزشکاران المپیکی شود، آنها با مدال از المپیک بازمی‌گردند.
البته جملات خیابانی تا حدود زیادی درست به نظر می‌رسد اما بازیکنان به شدت ناراحت شده و تصمیم به تحریم رسانه‌ها گرفته‌اند؛ اینکه رسانه ملی با چه حقی به قراردادهای آنها ورود می‌کند و خلاصه اینکه اگر بازیکنان نباشند برنامه‌های تلویزیونی پر نمی‌شود و از این دست اتفاقات.
جالب اینجاست که خیابانی در روزهای المپیک به این حملات ادامه می‌داد و دیگر مجریان و رسانه‌های مکتوب و مجازی هم این حملات را ادامه دادند. بازیکنان ملی‌پوش با دوربین برنامه نود هم گفت‌وگو نکرده‌اند!

۱۳۹۱/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...