نسخه چاپی

شكست سنگین و خروج خروج گروهك‌های مسلح كرد از ایران

عکس خبري -شكست سنگين و خروج خروج گروهک‌هاي مسلح کرد از ايران

توجه به اخبار متعدد رهگیری و متلاشی‌سازی گروهك‌های تروریستی در این منطقه به دست نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای امنیتی و مرزبانان غیور كشورمان نشان از شكست سنگین طرح دشمنان ملت ایران و پیروزی قاطع جمهوری اسلامی ایران دارد. موضوعی كه می‌توان آن را نشانه بارز دیگری از تأثیر و اهمیت توان بالای دفاعی كشور و حضور مؤثر نیروهای نظامی مجهز، متخصص و باایمان در كشور دانست.

«یک منبع موثق اعلام کرد که گروه‌های تروریستی موسوم به حزب دموکراتیک کردستان ایران (PDKI) و حزب دموکراتیک کردستان (PDK) تصمیم گرفته‌اند که به مقاومت مسلّحانه علیه ایران پایان دهند و مبارزان پیشمرگه خود را از روژاوا و مرز منطقه کردستان خارج کنند» این خبر را شبکه خبری کردستان ۲۴ عصر روز گذشته منتشر کرد و با فاصله کوتاهی به تیتر یک رسانه‌های داخلی رسید. خبری که از یک سو قرار گرفتن آن در کنار خبر برنامه ویژه مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود برای ایجاد ناامنی در مرزهای شمال غرب کشور و توقف پیروزی‌های پی‌درپی محور مقاومت در عراق، سوریه، لبنان و... که چندین ماه پیش منتشر شده بود و از سوی دیگر توجه به اخبار متعدد رهگیری و متلاشی‌سازی گروهک‌های تروریستی در این منطقه به دست نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای امنیتی و مرزبانان غیور کشورمان نشان از شکست سنگین طرح دشمنان ملت ایران و پیروزی قاطع جمهوری اسلامی ایران دارد. موضوعی که می‌توان آن را نشانه بارز دیگری از تأثیر و اهمیت توان بالای دفاعی کشور و حضور مؤثر نیروهای نظامی مجهز، متخصص و باایمان در کشور دانست.

مسئله‌ای که بار دیگر بی‌اعتباری گفته‌های افراد و جریاناتی را که سخن از حذف نیروهای دفاعی را مطرح می‌کنند و سرمایه‌گذاری برای تقویت قدرت دفاعی کشور را غیرضرور می‌دانند، به اثبات رساند و این سؤال را در برابر افکار عمومی قرار داد که اگر نیروی‌های امنیتی و دفاعی ما در اوج اقتدار نبودند و با درایت ویژه فرمانده معظم کل قوا در اوج صلابت و آمادگی قرار نداشتند، امروز کشورمان در میان آتش و خون منطقه غرب آسیا و در میان انبوه دشمنان قسم‌خورده ملت ایران در چه شرایطی قرار داشت!

۱۳۹۵/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...