نسخه چاپی

واكنش ترامپ به خبر مالیات ندادنش

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریكا به خبر منتشر شده در روزنامه حامی هیلاری كلینتون واكنش نشان داد؛ خبری كه در آن آمده بود دونالد ترامپ احتمالا ۱۸ سال مالیات نداده است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، گزارش روزنامه حامی نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره عدم پرداخت مالیات توسط دونالد ترامپ، واکنش این نامزد جمهوریخواه را به دنبال داشت.



روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» که چندی قبل رسما از ریاست جمهوری هیلاری کلینتون حمایت کرده، در گزارشی تاکید کرده که احتمالا دونالد ترامپ در 18 سال اخیر مالیات پرداخت نکرده است.



در این گزارش تاکید شده که نامزد جمهوری‌خواهان در اظهارنامه مالیات بردرآمد خود برای سال 1995، اعلام ضرر 916 میلیون دلاری کرده است و به واسطه قوانین مالیاتی که به نفع سرمایه‌گذاران ثروتمند آژانس املاک است، احتمالاً به مدت 18 سال از این ضرر و خسارت برای خودداری از پرداخت مالیات بردرآمد سوء استفاده کرده است.



محاسبات روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز نشان می‌دهد که ترامپ احتمالاً توانسته سالیانه به مدت 18 سال، 50 میلیون دلار به دست آورد و با اینحال هیچ مالیات بر درآمد در این بازه زمانی پرداخت نکرده است.



حالا نامزد جمهوریخواه به این خبر واکنش نشان داده و این روزنامه آمریکایی را رسانه‌ای «در حال شکست» خوانده است.



ترامپ در توئیتر خود نوشت: «من قوانین پیچیده مالیاتی‌مان را بهتر از هر کس دیگری که تاکنون برای ریاست جمهوری تلاش کرده، می‌شناسم و تنها کسی هستم که می‌توان مشکلاتش را رفع کنم. نیویورک تایمز در حال ناکامی و شکست خورده».



وی افزود: «من ده‌ها هزار شغل ایجاد کرده‌ام و موفقیت و توفیق بزرگ آمریکایی را دوباره بازخواهم گرداند. هیلاری فقط برای اف بی آی و وزارت دادگستری آمریکا شغل ایجاد کرده است».



ترامپ در واقع به ماجرای استفاده کلینتون از سرور شخصی برای تبادل ایمیل‌های سازمانی در زمان وزارت خارجه و تحقیقات اف بی آی و وزارت دادگستری در این باره طعنه زده است.

۱۳۹۵/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...