نسخه چاپی

رامبد جوان: برای «خندوانه» موهایم سفید شد!

با اتمام فصل سوم برنامه «خندوانه»، رامبد جوان مجری این برنامه پرطرفدار مصاحبه‌ای انجام داده كه در آن به نكاتی در مورد آینده این برنامه، جناب‌خان، دكور برنامه، تغییر مدیریت سازمان صداوسیما و... اشاره كرده است.

به گزارش نما به نقل از عصر ایران قرار نیست در «خندوانه» ما هر روز آکروبات کنیم یا بمب بترکانیم! به نظر من اساس برنامه سازی در دنیا این شکلی نیست. الان تمام پروژه‌هایی که سال‌هاست در دنیا ساخته می‌شوند یک فرمول و گرامر ثابت دارند و با همان فرمول جلو می‌روند و ما هم قرار نیست هر دفعه فیل هوا کنیم! کلیت این برنامه همین است که تماشاچی بنشیند و از تماشای یک برنامه انرژی بگیرد، حرف‌های مثبت بشنود و مهمانان برنامه از موفقیت‌ها و شادابی خود در زندگی حرف بزنند. کمی هم بخندیم و با مردم قرارهایی بذاریم و آنها را عملی کنیم.

- در گذشته قهقه زدن رفتار اجتماعی درستی نبود، الان ایرادی ندارد. الان دیگر اگر یکی قهقه بزند دیگران به او نمی‌گویند «زهر مار!»

- من دلم می‌خواست که برنامه «خندوانه» در ابعاد بزرگتری اجرا شود و این اتفاق برای من خیلی جذاب بود. بخشی از این موضوع از جاه طلبی من نشات می‌گرفت و بخشی دیگر از آن برای این بود که دلم می‌‌خواست با حضور تعداد بیشتری برنامه را اجرا کنم.

۱۳۹۵/۷/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...