نسخه چاپی

فعالیت 31 كمیته اجرایی در همایش ملی 313 یار موعود(عج)

مدیركانون تخصصی 313 یار موعود(عج) كرمانشاه با اشاره به اینكه كسب معرفت زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است كرمانشاه گفت: 31 كمیته اجرایی در همایش ملی 313 یار موعود در كرمانشاه فعالیت دارند.

به گزارش نما؛ رضا فرخ‌شاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در دوره‌های قبلی همایش ملی 313 یار موعود در استان کرمانشاه بیش از چهار هزار مخاطب و علاقمند به مباحث فرهنگی مهدویت مشارکت کردند.

وی هدف از برگزاری همایش مذکور را توجه به‌‌ مباحث فرهنگی انتظار، به‌ویژه «آشنایی با اندیشه و اخلاق مهدویت»، «آسیب شناسی مهدویت»، «کسب معرفت مهدوی» و ... عنوان کرد و افزود: در این همایش برای شناخت بیشتر علاقمندان به مباحث ظهور ولی‌عصر (عج)، بسته‌های فرهنگی و کتب مرتبط با موضوع مهدویت ارائه می‌شود و بعد از اتمام همایش و اجرای آزمون از مخاطبان نیز برای هر یک افراد گواهی‌نامه صادر می‌شود.

به گفته مدیر کانون تخصصی 313 یار موعود (عج) کرمانشاه، نخستین گام برای خدمت به حضرت مهدی (عج) حضور در این مجالس با محوریت مهدویت و جذب بیشتر اقشار جامعه در راستای کسب معرفت و شناخت حقیقی از شخصیت حضرت ولی‌ عصر (عج) است.

فرخ‌شاهی با تاکید بر لزوم حضور آقایان در همایش‌های ملی 313 یار موعود در کرمانشاه، افزود: هدف از برگزاری مجالس خاندان عصمت و طهارت (ع) و اجرای همایش‌های معنوی و فرهنگی مهدیت در واقع تعجیل در فرج و ظهور حضرت مهدی (عج) است و پیشنهاد می‌کنم افراد با وضو، خلوص دل، بیان اذکار و حتی با پای پیاده برای شرکت در این محافل معنوی مهدویت تلاش کنند.

به گفته این مسؤول، 31 کمیته اجرایی در همایش ملی 313 یار موعود شامل کمیته‌های پشتیبانی، تشریفات، حراست، فرهنگی، آموزشی و ... با هدف برنامه‌های مدون و فرهنگی فعالیت دارند.

مدیرکانون تخصصی 313 یار موعود(عج) در کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این مجالس معنوی از اساتید برجسته حوزه‌های علمیه استان قم نیز استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه تامین کل هزینه‌های همایش ملی 313 یار موعود توسط حامیان مردمی همایش مذکور در استان کرمانشاه انجام میَ‌شود، یادآور شد:سال‌جاری هیچ یک از ارگان‌های فرهنگی استان در اجرای این همایش تمایل و یا توفیق حضور و مشارکت ندارند که این مسئله با توجه به اهمیت مبحث مهدویت نیاز به بررسی و پیگیری جدی دارد.

این مسؤول با اشاره به‌ اینکه هر ساله بیش از 600 نفر در همایش ملی مهدویت در کرمانشاه مشارکت می‌کنند، افزود: باید در ارتقا جایگاه استان کرمانشاه با وجود مفاخر علمی و فرهیخته در کشور تلاش کنیم تا استان از رکود فرهنگی نجات پیدا کند و به آوازه قبلی خود در خدمت به چهارده معصوم (ع) و خاندان عصمت و طهارت (ع) برسد.

مدیرکانون تخصصی 313 یار موعود (عج) کرمانشاه اظهار داشت: همایش 313 یار موعد در کرمانشاه طی پنج هفته و ‌در روزهای جمعه از ساعت هشت صبح در مجتمع فرهنگی تالار انتظار کرمانشاه در راستای خودسازی معنوی، فردی، اجتماعی و نیز کسب معرف و شناخت از حضرت مهدی (عج) با حضور علاقمندان به‌ مباحث مهدویت برگزار می‌شود.

۱۳۹۵/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...