نسخه چاپی

احتمالا موشك‎های شلیك شده به ناوشكن آمریكایی ایرانی بوده‎اند

دولت آمریكا ایران را متهم كرد كه تسلیحات موشكی را در اختیار نیروهای انصارالله یمن قرار می دهد كه به ناوشكن‌ های این كشور در دریای یمن حمله كنند.

به گزارش نما،پایگاه العربیه گزارش داد: دولت آمریکا ایران را متهم کرد که تسلیحات موشکی را دراختیار نیروهای انصارالله یمن قرار می دهد که به ناوشکن‌های آمریکا در دریای یمن حمله کنند.
«جان مک کین» رئیس کمیته خدمات مسلح مجلس سنا که از سوی پنتاگون مأموریت تحقیق درباره حمله موشکی به ناوشکن آمریکایی را به عهده گرفته مدعی شد که به احتمال زیاد موشک های شلیک شده را ایران در اختیار نیروهای یمنی قرار داده است.
این سناتور آمریکایی ضمن حمایت از از شلیک موشک های کروز نیروی دریایی آمریکا به سمت مراکز راداری نیروهای انصارالله و نابودی کامل آنها اضافه کرد که حمله موشکی به ناوشکن آمریکایی ارسال پیامی سخت و سنگین به نیروی دریایی آمریکا بود.
گفتنی است که دولت آمریکا در حالی نیروهای انقلابی یمن و دولت ایران را به حمله موشکی به ناوشکن آمریکا متهم می کند که پیش از این ارتش یمن و نیروهای انقلابی انصارلله هرگونه حمله موشکی را به ناوشکن آمریکایی رد کرده و آن را توطئه‌ آمریکا برای لشکر کشی بیشتر به یمن و مقابله با نیروهای انقلابی این کشور می دانند.

۱۳۹۵/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...