نسخه چاپی

بیرانوند در گفتگو با نما:

برخی رسانه ها به دنبال فروش تیتر های خود هستند/ هشت ماه وقت ملت در دولت روحانی تلف شد/ نفت ایران به ازای چك های بی محل بفروش می رسد

عکس خبري -برخي رسانه ها به دنبال فروش تيتر هاي خود هستند/ هشت ماه وقت ملت در دولت روحاني تلف شد/ نفت ايران به ازاي چک هاي بي محل بفروش مي رسد

در حال حاضر نفت ایران نسیه به دیگر كشورها فروخته می شود و پول آن به ایران عودت نمی شود و مسئولان ثروت زیرپای ملت را به ازای چك های بی محل كشورها كه بر اساس تحریم های اولیه این چك ها هیچ وقت نقد نمی شوند به فروش می رسانند.

بهرام بیرانوند، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‎وگو با پایگاه خبری نما، در خصوص ذوق زدگی برخی از رسانه های داخلی در برداشتن تحریم‎ها از سوی آمریکا، گفت: معتقدم برخی از نشریات بجای انتخاب تیتر بدنبال فروش تیترهای خبری خود هستند.
وی در ادامه با تأکید بر این مطلب که برخی از رسانه های داخلی ذوق زده نیستند بلکه با هوشیاری تمام تیترهای خبری خود را انتخاب و منعکس می‌کنند، افزود: تحریم های آمریکا بر علیه ما لغو خواهد شد چرا که اعضای تیم مذاکره کننده کشورمان در وین، ژنو و لوزان پذیرفته اند که تحریم های اولیه علیه ایران لغو نخواهد شد.
این فعالی سیاسی اصولگرا با تأکید بر این مطلب که اعضای تیم مذاکره کننده ایران در برجام باقی ماندن تحریم های اولیه را قبول کرده اند، گفت: بر اساس تحریم های اولیه هیچ تحریم ثانویه ای لغو نخواهد شد و هرچه روحانی و ظریف و عراقچی بخواهند با سخنرانی مطلب لغو تحریم ها را روتوش کنند بدانند که این موضوع رتوش نخواهد شد.
این نماینده ادوار مجلس خطاب به رسانه ها گفت: بر اساس قبول تحریم های اولیه در برجام رسانه ها باید مردم را آگاه کنند که آمریکا هیچگاه اجازه نخواهد داد که تحریم های ثانویه ایران لغو شود.
بیرانوند به سفر ظریف و اعضای تیم مذاکره کننده به کشورهای عضو 1+5 اشاره کرد و ادامه داد: اگر سفرهای ظریف و ودیگر اعضای تیم مذاکره کننده به کشورهای عضو 1+5 تا کنون نتیجه بخش بود حداقل اندکی مردم باید تحول در اقتصاد و وضعیت اشتغال را مشاهده می کردند.

این نماینده مجلس نهم فروش مضاعف نفت پس از برجام را ظلم بر ملت ایران دانست و اذعان داشت: در حال حاضر نفت ایران نسیه به دیگر کشورها فروخته می شود و پول آن به ایران عودت نمی شود و مسئولان ثروت زیرپای ملت را به ازای چک های بی محل کشورها که بر اساس تحریم های اولیه این چک ها هیچ وقت نقد نمی شوند به فروش می رسانند.

وی گفت: تنها راه ما در قبال آمریکا برخورد از موضع قدرت است همانگونه که در گذشته با آمریکا رفتار می کردیم و نباید این را فراموش کنیم که با دیپلماسی التماسی هیچ یک از مشکلات کشور حل نخواهد شد و تحریم ها برداشته نمی شوند.

به گفته این فعال سیاسی اصولگرا تمام شرکت ها هیأت های تجاری در سفر به ایران تنها برای فروش کالاهای خود به ایران سفر می کنند و هیچ یک از این شرکت ها برای خرید وارد خاک کشورمان نمی شوند.

وی گفت: هشت ماه وقت با ارزش ملت ایران با امیدهای واهی تیم مذاکره کننده و دستگاه اجرایی کشور تلف شد و معتقدیم تا آخر دوران ریاست جمهوری روحانی وقت طلای ملت تلف خواهد شد.

۱۳۹۵/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...