نسخه چاپی

در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت چه گذشت؟

اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام حفظ حقوق مشروع مردم در امر قانون‌گذاری را به عنوان یكی از بندهای سیاست‌های كلی قانون‌گذاری كشور تصویب كردند.

به گزارش نما به نقل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجمع تشخیص مصلحت امروز به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد که در این جلسه ادامه بررسی و تدوین بندهای باقی مانده، پیشنهادی و اصلاحی در خصوص سیاست های کلی قانون گذاری کشور پیگیری شد و یک بند دیگر از این سیاست ها به تصویب رسید.

در ادامه جلسه علی اکبر ولایتی، علی لاریجانی، محسن رضایی و آقامحمدی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، گزارشی از آخرین شرایط، تحولات و وضعیت منطقه و بحران موجود ارایه کردند.

در ادامه جلسه، بررسی سایر بندهای سیاست های کلی قانون گذاری کشور در دستور جلسه قرار گرفت و بند ذیل به تصویب رسید:
- حفظ حقوق مشروع مردم در امر قانون گذاری و ترویج و نهادینه سازی فرهنگ، احترام، رعایت و تمکین به قانون به عنوان ارزش برتر اجتماعی و سیاسی از سوی مسئولین، دستگاه ها، مردم و تبدیل آن به یک مطالبه عمومی و برنامه ریزی برای آموزش حقوق و قوانین در سطوح مختلف توسط دستگاه های ذیربط به ویژه صداوسیما

اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز(شنبه) حفظ حقوق مشروع مردم در امر قانون گذاری را به عنوان یکی از بندهای سیاست های کلی قانون گذاری کشور تصویب کردند.

۱۳۹۵/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...