نسخه چاپی

شمارش معكوس برای عملیات آزادسازی موصل

همزمان با آغاز شمارش معكوس برای عملیات آزادسازی موصل از چنگ داعش نیروهای عملیات نینوا در بالاترین سطح آماده‌باش قرار گرفتند.

به گزارش نما ، تسنیم به نقل المیادین نوشت: فرماندهی عملیات نینوا نیروهای خود را در بالاترین سطح آماده‌باش با هدف آمادگی برای عملیات آزادسازی موصل قرار داد.

نیروهای عراقی خود را برای عملیات آزادسازی موصل آماده کرده و همراه با تجهیزات نظامی در تمام جبهه‌های نبرد مستقر شده‌اند و قرار است عملیات آزادسازی موصل از چنگ داعش به‌زودی آغاز شود.

نیروی هوایی عراق امروز یکشنبه با ریختن هزاران اعلامیه روی موصل، پایتخت خودخواندۀ داعش در عراق، دربارۀ عملیات نظامی پیش‌ِرو به ساکنان این شهر هشدار دادند.

در این اعلامیه‌ها که صبح یکشنبه روی موصل ریخته شد، آمده‌ است: «زمان جشن گرفتن برای عراقِ عاری از داعش یا هرگونه عقیدۀ شیطانی» و «زمان پیروزی» فرا رسیده است.

ارتش در این اعلامیه خاطرنشان کرد: «در تدارک اقداماتی برای آزادسازی موصل و به‌دست آوردن امنیت و ثبات در این منطقه هستیم».

گروه تروریستی داعش سحرگاه روز بیستم خرداد (10 ژوئن) سال 1393 به موصل مرکز استان نینوا و دومین شهر بزرگ عراق واقع در 400 کیلومتری بغداد پایتخت این کشور حمله کرد و این شهر را به تصرف خود درآورد.

۱۳۹۵/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...