نسخه چاپی

مربی فرانسوی شیفته غذاهای ایرانی شد

مربی فرانسوی رشته اسلالوم قایقرانی مجذوب غذاهای ایرانی شده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، برای توسعه رشته اسلالوم قایقرانی مسئول توسعه اسلالوم فدراسیون جهانی قایقرانی ICF "پیریک گوسلاین" چهار روز است که کار خود را با مربیان فعال کشور در این رشته و در دریاچه آزادی آغاز کرده است.

این دوره تخصصی که با حضور مربی فرانسوی و برای آموزش مربیان صورت برگزار شده است و هم اکنون تیم های نوجوانان اسلالوم زیر نظر آنان در حال فعالیت هستند تا برای حضور در المپیک 2020 آماده شوند.

این دوره تخصصی تا 28 مهرماه ادامه دارد سپس "پیریک" از فدراسیون قایقرانی جدا خواهد شد و چند روزی را برای ایران گردی در کشور است این سفر "پیریک"سومین سفر وی به کشورما است.

در این خصوص با پیریک گوسلاین مسئول توسعه اسلالوم فدراسیون جهانی قایقرانی مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: به پیشرفت مربیان در این دوره علاقمندم و امیدورام که پشتوانه ای برای فعال شدن این رشته در ایران باشم زیرا آنها در این مدت پیشرفت محسوسی داشتند.

وی افزود:در مدتی که در ایران هستم مردم بسیارخونگرم بودند و مرا در میان خودشان پذیرفتند البته در حال تمرین با مربیان هستم و امیدوارم که این برنامه مورد حمایت کمیته ملی المپیک قرار بگیرد و تیم نوجوانان را به المپیک 2020 برسانیم.

پیریک در خصوص مزه غذاهای ایرانی تاکید کرد: من عاشق غذاهای ایرانی هستم و از اینکه در ایران با ورزشکاران ایرانی در این مدت کار کردم خوشحال هستم.

در ادامه این گزارش با کتایون اشرف رئیس کمیته اسلالوم قایقرانی مصاحبه ای انجام دادیم که وی خاطر نشان کرد: هدفی که ما دنبال می کنیم این است که علم مربیان جوان کشور را افزایش دهیم و دانش ورزشکاران را در کشور افزایش دهیم.

وی افزود: روی تیم نوجوانان اسلالوم تمرکز کرده ایم و امیدوارم که با همت و برنامه های متمرکزی که روی تیم داریم به نتایج ارزنده ای دست یابیم زیرا مربیان الگویی برای تیم محسوب می شوند و تجربه کافی مربی،وی را الگویی برای قایقرانان خواهد کرد.

۱۳۹۵/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...