نسخه چاپی

دكتر هانی زاده در گفتگو با پایگاه خبری نما:

تفاوتی میان جمهوری‌خواه و دموكرات در موضع گیری علیه ایران وجود ندارد

عکس خبري -تفاوتي ميان جمهوري‌خواه و دموکرات در موضع گيري عليه ايران وجود ندارد

دموكرات ها و جمهوری خواه ها در دشمنی با ایران هیچ تفاوتی با یكدیگر ندارند هر دو جناح وابسته به لابی صهیونیستی و دشمن ملت ایران هستند

حسن هاني زاده کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با نما، در خصوص ممانعت رئیس جمهور آمریکا از حضور ایران در سازمان تجارت جهانی گفت: در واقع این نامه تلاشی است از سوی دموکرات ها برای منع ایران از حضور در سازمان تجارت جهانی، این امر نشان می دهد که دموکرات ها و جمهوری خواه ها در دشمنی با ایران هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند هر دو جناح وابسته به لابی صهیونیستی و دشمن ملت ایران هستند به همین دلیل ما در طول دوسال گذشته همواره شاهد بودیم که هم دموکرات ها و هم جمهوری خواه ها طرح هایی را در مجلس نمایندگان و مجلس سنا تصویب کردند تا بر ایران فشار بیشتری وارد کنند لذا به نظر می آید که نباید برخی افراد در داخل کشور به این امید بنشینند که دموکرات ها بتوانند کاری برای ایران انجام دهند، دموکرات ها بدتر از جمهوری خواه ها و جمهوری ها بسیار خشن تر از دموکرات ها هستند. و این لابی صهیونیسمی است که در آمریکا تصمیم گیرنده است. نقش لابی صهیونیسمی در مقابله با آمریکا و فشار بر آمریکا بسیار بالاست.
وي افزود: در حال حاضر وضعیت به صورتی است که پیش شرط هایی برای عضویت در سازمان تجارت جهانی وجود دارد، همچنان که در برخی سازمان های بین المللی حضور یک کشور با یک سری پیش شرط هایی همراه است. لذا به نظر می رسد که پیوستن ایران به این سازمان همراه با یکسری فشارها و شروطی است که به نظر می آید اگر ایران به این شروط تن دهد بسیاری از ارزش های انقلاب اسلامی کمرنگ خواهد شد. به همین دلیل ایران نباید از ارزش های خودش برای پیوستن به سازمان تجارت جهانی عدول کند و باید این ارزش ها را هم در عضو شدن مورد نظر قرار دهد.
وي گفت:وزارت خارجه اول باید اقدامات جدی تری در رابطه با برجام انجام دهد، سپس در مقابله با زیاده خواهی جمهوری خواه ها و دموکرات ها ایستادگی کند.

۱۳۹۵/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...