نسخه چاپی

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران:

مردم دنبال رفع مشكلات معیشتی هستند نه رفع حصر یك خائن به كشور/ دولت به فكر رفع مشكلات مردم باشد

عکس خبري -مردم دنبال رفع مشکلات معيشتي هستند نه رفع حصر يك خائن به کشور/ دولت به فكر رفع مشكلات مردم باشد

امروز جامعه گرفتار مشكلات عدیده اقتصادی است، بیكاری و تورم مردم را اذیت می كند، ركود كارخانه های بسیاری را به ورشكستگی رسانده است، برجام كه امید داشتند مشكلات كشور را حل كند، خود دچار مشكل شده است، تحریم ها همچنان پابرجاست و خیلی موارد دیگر، اینها مشكل مردم هستند نه رفع حصر یك نفر و یا پایان دادن به مسئله فتنه 88.

پس از ابلاغ سیاستهای کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری،اصلاح طلبان سعی کردند با ربط دادن آن به فتنه 88 از این نمد برای خود کلاهی ببفاند. در آخرین مورد آن محمدرضا عارف در گفت و گو با ایلنا ضمن متهم کردن نیروهای نظامی به دخالت در انتخابات، اعلام کرد که باید مسائل مربوط سال 88 را پایان داد.
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با انتقاد از این تفسیر نابجا از سخنان رهبری معظم انقلاب گفت: این تفسیر خیانت به نظام و لایت است، چرا که اتفاقات سال 88 فتنه ایی بود که بر اساس اسنادی که افشاء شده و مردم هم از آن اطلاع یافته اند، با هماهنگی استکبار و صهیونیسم انجام شده است.
حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی رهبر با اشاره به بیانات مکرر رهبر انقلاب برای جلوگیری از تکرار این گونه وقایع اظهار داشت: معاویه در صدر اسلام تفسیر خائنانه ایی از اصول اسلام داشت و با این تفاسیر به اسلام ضربات هولناکی زد، حال این تفاسیر از سخنان رهبری هم در همان راستا تعریف می شود که اگر از آن جلوگیری نکرد در آینده شاهد ضربات سهمگینی بر پیکره انقلاب خواهیم بود.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه فتنه 88 هزینه های زیادی بر نظام تحمیل کرد و در آن خون مردم بیگناه بر زمین ریخته شد، ادامه داد: من به عنوان فردی که سالها در این کشور مسئولیت داشته ام و با گروههای مختلف سیاسی هم کار کرده ام، توصیه ایی برادرانه به اصلاح طلبان دارم که به واقعیات جامعه توجه کنند و در کنار مردم قرار بگیرند.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان برخی از واقعیتهای امروز جامعه افزود: امروز جامعه گرفتار مشکلات عدیده اقتصادی است، بیکاری و تورم مردم را اذیت می کند، رکود کارخانه های بسیاری را به ورشکستگی رسانده است، برجام که امید داشتند مشکلات کشور را حل کند، خود دچار مشکل شده است، تحریم ها همچنان پابرجاست و خیلی موارد دیگر، اینها مشکل مردم هستند نه رفع حصر یک نفر و یا پایان دادن به مسئله فتنه 88.
وی علت عدم توجه این افراد به مصیبت و دردهای مردم را، رفاه زدگی دانست و اظهار داشت: شما در این مملکت چه کاره اید که می گوئید فتنه 88 را به پایان برسانید، این مملکت قانون دارد، دستگاه قضا دارد، ملت شهید پرور و آگاه درد و از همه مهمتر رهبری شجاع، با تقوا و فقیه دارد که نظارت دارند بر مسائل کشور.
حجت الاسلام رهبر ادامه داد: امروز برخی از جوانان این کشور همسر جوان و فرزند شیرخوارشان را رها کرده اند و برای دفاع از جان و مال و ناموس مردمشان و حفظ امنیت وطن شان در حال مبارزه با تروریست های وهابی تکفیری هستند، آن وقت شما در جای امن و نرم نشسته اید و می گویید فتنه 88 را پایان دهیم و حصر را تمام کنیم، آیا واقعا ً این خواست مردم است.
امام جمعه موقت اصفهان در پایان این گفت و گو بار دیگر تاکید کرد: هیچ ربطی بین ابلاغ سیاستهای کلی انتخابات از سوی رهبری و خواست آقیان اصلاح طلب وجود ندارد و من بار دیگر به آنها نصیحت می کنم به جای این حرفها، حال که مسئولیتی دارید به فکر حل مشکلات مردم و کشور باشید نه آنکه یک مسئله کوچک و فرعی را بزرگ کنید.

۱۳۹۵/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...