نسخه چاپی

سعیدی در گفت‎وگو با نما؛

مركز بررسی شعارهای انتخاباتی باید تشكیل شود/ تحركات دستگاه دیپلماسی نتیجه بخش نبوده است

عکس خبري -مرکز بررسي شعارهاي انتخاباتي بايد تشکيل شود/ تحرکات دستگاه ديپلماسي نتيجه بخش نبوده است

متاسفانه معتقدم مركزی وجود ندارد تا شعارهایی را كه نامزدهای ریاست جمهوری یا نمایندگان مطرح می‌كنند را مورد ارزیابی و نظارت قرار دهد و مسئولان این مركز بررسی كنند كه در طول دوره‌ رئیس جمهوری و یا نماینده‌ای تا چه اندازه شعارهای انتخاباتیش محقق شده است.

محمداسماعیل سعیدی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم تبریز در خانه ملت، در گفت‌وگو با نما، عزت ایرانی در پاسپورت ایرانی را از شعارهای انتخاباتی روحانی در زمان انتخابات دانست و گفت: متاسفانه معتقدم مرکزی وجود ندارد تا شعارهایی را که نامزدهای ریاست جمهوری یا نمایندگان مطرح می‌کنند را مورد ارزیابی و نظارت قرار دهد و مسئولان این مرکز بررسی کنند که در طول دوره‌ رئیس جمهوری و یا نماینده‌ای تا چه اندازه شعارهای انتخاباتیش محقق شده است.
وی در ادامه افزود: مرکز ارزیابی شعارهای انتخاباتی باید مستقل غیر سیاسی باشد و در آخر دوره دولت و مجلس گزارشی از تحق شعارهای انتخاباتی بدور از هیاهوهای سیاسی به مردم ارائه کند.

نماینده مردم تبریز خاطرنشان کرد: از آنجایی که مرکزی برای ارزیابی شعارهای انتخاباتی نامزد‌ها در کشور ایران وجود ندارد از این رو هرکسی در زمان انتخابات شعارهایی را مطرح می‌کند و با آن شعار‌ها رأی هم می‌‎آورد و بر کرسی قدرت تکیه می‌زند و در پایان دوره قدرتش نیز به دلیل نبود مرکز بررسی تقق شعارهای انتخاباتی نامزد‌ها، رئیس جمهور و یا نماینده مجلس در به سرانجام نرسیدن شعارهای انتخاباتی مآخذه نمی‌‎شوند که چرا شعاری که در زمان انتخابات داده‎ شده تا کنون محقق نشده است و اگر محقق هم شده باشد کسی نیست که نماینده یا رئیس جمهور را تشویق و از وی قدردانی کنند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت به فراز و نشیب‎های بوجود آمده در دولت روحانی اشاره و بیان داشت: با بروز و ظهور فراز و نشیب‎ها در دولت تدبیر و امید شاهد شکستن عزت ایرانی در جهان بوده‌ایم.
سعیدی تصریح کرد: دشمنان این نظام همواره به دنبال تحقق اهداف رئیس جمهور آمریکا اسبق هستند که گفته است (ریشه ملت ایران باید خشکانده شود).
وی با اشاره به بیان فوق که دشمنان به دنبال خشکاندن ریشه ملت ایران هستند، افزود: دولتمردان کشور ما باید تمهیدات لازم را در نظر بگیرند تا سیاست‌های نظام سلطه جهانی در خصوص ملت ایران محقق نشود از این رو ضرورت دارد دیپلماسی کشورمان فعال‌تر از گذشته تحرک داشته باشد و با کشورهای رایزنی و نسبت به دشمنی‎ها برخورد کند.
عضو کمیسیون فرهنگی به تحرک دپلماسی مسئولان وزارت خارجه اشاره و بیان کرد: مسئولان وزارت خارجه در جذب افکار بین الملل تحرکاتی داشته‎اند اما نتیجه تحرکات مهم است نتیجه مثمر ثمری از تحرکات بدست نیاده است.
نماینده مردم تبریز در خاتمه بیان داشت: در خصوص شعار روحانی در بازگشت عزت ایرانی به پاسپورت ایرانی هنوز محقق نشده و در این زمینه نتیجه‎ای را مشاهده نکرده‌ایم.

۱۳۹۵/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...