نسخه چاپی

بارش مجدد برف و باران از روز جمعه در آذربایجان غربی

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی از بارش مجدد برف و باران از روز جمعه در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش نما؛ مهدی صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از بارش برف و باران در استان آذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: از روز جمعه بار دیگر شاهد بارش برف و باران در مناطق مختلف آذربایجان غربی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در دو روز گذشته شاهد بارش برف در شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی بودیم، یادآور شد: این بارشها امروز به حداقل میزان خود خواهد رسید و از میزان ابرناکی آسمان کاسته خواهد شد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه از روز جمعه شاهد بارش برف و باران در مرکز و شمال آذربایجان غربی خواهیم بود، اعلام کرد: در جنوب استان نیز وزش باد را مشاهده خواهیم کرد.

این مسؤول با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز شاهد کاهش سه تا شش درجه‌ای دما در استان آذربایجان غربی خواهیم بود، یادآور شد: کاهش دما در شهرهای شمالی استان بیشتر خود را نشان خواهد داد.

صابری با اشاره به پیش‌بینی جوی استان آذربایجان غربی طی امروز، اعلام کرد: آسمان استان امروز قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر خواهد بود که این وضعیت در شهرهای جنوبی آذربایجان غربی خود را با وزش باد نشان خواهد داد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه جمعه این هفته، ناپایداری هوا را در مرکز استان خواهیم داشت، ادامه داد: بارش برف و باران و وزش باد پدیده غالب نخستین روز هفته آینده خواهد بود.

این مسؤول از رانندگان خواست در صورت تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجا غربی به ویژه شهرهای شمالی این استان، نسبت به تجهیز خودروهای خود به زنجیرچرخ اقدام کنند.

۱۳۹۵/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...