نسخه چاپی

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با نما:

تغییرات باید در بخشهای مختلف كابینه انجام شود/وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش توانایی حل مشكلات این وزارتخانه را ندارد

عکس خبري -تغييرات بايد در بخشهاي مختلف کابينه انجام شود/وزير پيشنهادي آموزش و پرورش  توانايي حل مشکلات اين وزارتخانه را ندارد

جبار كوچكی نژاد گفت:انتظار این بود دولت چهره های جدید و مورد وثوق بدنه دولت و وزارتخانه های مرتبط كه می توانند خدمات بیشتر به مردم بدهند را به مجلس معرفی كند.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما درباره ضرروت تغییر در بدنه دولت دهم گفت : انتظار ما این بود دولت در پایان دوره چهار ساله خودش اگر تغییراتی می خواهد انجام دهد بیشتر به رویکرد اعتدال نزدیک باشد و هم وزرای معرفی شده در حوزه های که معرفی می شوند متخصص باشند.
وی افزود : مجلس نهم روی کارشناسی که روی سابقه این افراد انجام داد به این اقایان رای عدم اعتماد داد،انتظار این بود دولت چهره های جدید و مورد وثوق بدنه دولت و وزارتخانه های مرتبط که می توانند خدمات بیشتر به مردم بدهند را به مجلس معرفی کند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متولیان و فرهنگیان کشور انتظار این را دارند کسی برای این وزارتخانه معرفی شود که از جنس آموزش و پرورش باشد و فضای کاری خود را درک کند من معتقدم وزیر پیشنهادی برای این وزارتخانه توانایی حل مشکلات این وزارتخانه را ندارد و یقینا مجلس رای منفی خواهد داد.
نماینده مردم رشت در مجلس درباره وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان گفت:آقای سلطانی فر در گردشگری نتوانست موفق باشد مجامع و تشکلهای گردشگری همیشه گلایه مند بودند که ایشان نتوانست ارتباط های خوبی برقرار کند.
وزارت ورزش و جوانان یک دستگاه تخصصی ورزشی است آقای گودرزی وزیر پیشین استاد تربیت بدنی و مدرس دانشگاه و از جنس ورزش بود و ایشان عزل شد و کسی معرفی شد که هیچ ارتباطی با بحث ورزش ندارد.
در بخش فرهنگ و ارشاد اسلامی هم انتظار بود نیروی تعادل سیاسی، اعتدال گرا ،همان چیزی که آقای روحانی در شعار خودش مدام بیان می کند معرفی شود،؛ یک وزیر متعادل در بحث هنر و فرهنگ انتخاب شود که هنرمندان و بخشهای مختلف می توانستند با او کار کنند.
کوچکی نژاد خاطرنشان کرد:در حوزه اقتصاد و صنعت ما واقعا با مشکل مواجه هستیم نمایندگان مدام سئوال می کنند و اعتراض دارند امیدوار بودیم اقای رئیس جمهور حرفهای نمایندگان را که یک بدنه کارشناسی در مجلس هستند را می شنید و اگر هم می خواست تغییری در بدنه دولت بوجود آورد این تغییرات را در بخشهای مختلف انجام می داد.
اگر هدف از این تغییرات برای مقاصد انتخاباتی بوده باشد هم فکر می کنم این افراد برای آقای روحانی نیز دستاوردی نداشته باشند، مقطع فعلی زمان مناسبی برای ترمیم کابینه نبود و افراد مناسبی هم معرفی نشدند که این به بدنه دولت آسیب می رساند .

۱۳۹۵/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...