نسخه چاپی

خبرنگار نما در آستانه یوم الله 13 آبان گزارش می دهد :

فریاد مرگ بر آمریكا در آستانه 13 آبان در دانشگاه ها طنین انداز شد

عکس خبري -فرياد  مرگ بر آمريکا در آستانه 13 آبان در دانشگاه ها طنين انداز شد

درآستانه یوم الله ۱3 آبان شعار مرگ بر آمریكا ، هیهات منا الذله، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریكا و دانشجو بیدار است از آمریكا بیزار است در دانشگاه های كشور طنین انداز شد .

به گزارش خبرنگار نما، محور اصلی راهپیمایی ضد استکباری دانشگاه ها ، راهپیمایی دانشجویان و اساتید دانشگاه شریف بود که بعد از نماز ظهروعصر از مسجد دانشگاه راهپیمایی کردند که با استقبال گسترده ای از سوی دانشجویان همراه شد.
رضا دانشجوی رشته الکترونیک دانشگاه شریف با اهمیت یوم الله 13 آبان در گفتگو با خبرنگار.. گفت : 13 آبان نماد استکبار ستیزی و پیرو خط امام بودن و تابع و گوش به فرمان امر رهبری بودن است .به جهت خیانت های متعددی که امریکایی ها عیله ملت ایران و بسیاری از ملت های آزاده دنیا روا داشته سزاوار شعار مرگ بر آمریکا هستند.
علی دانشجوی رشته مکانیک این دانشگاه در خصوص اینکه چرا هیچگاه امریکایی ها قابل اعتماد نبوده اند گفت: امریکایی ها روحیه استکبار ستیزی دارند و استکبار کسی است که که مقابل حق می ایستد و به خاطر منافع خودش هیچگاه حق را نمی پذیرد ودلیل عمده آن هم منفعت طلبی است، به همین خاطر است که به همه ظلم میکنند.
حسین دیگر دانشجوی دانشگاه شریف با اشاره به اهمیت شعار مرگ برآمریکا گفت: این دستور دین و قرآن است که با ظالم و مستکبر مقابله کنید،وتا زمانی که که کفرو ظالم در جهان باشد برای برقراری حکومت جهانی عدل تلاش میکنیم و شعار مرگ بر امریکا را سرخواهیم داد.
این دانشجو افزود: از سال 1332 تا کنون امریکایی ها در مقاطع مختلف همواره به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی بودند ،آنهایی که دم از مذاکره با امریکا میزدند باید از این بد عهدی های امریکایی ها عبرت بگرند زیرا تجربه این سالها نشان داده است که آنها هیچ گاه قابل اعتماد نبوده اند .
در این مراسم، سردارسلامی ، جانشین فرماندهی سپاه پاسداران در جمع تجمع کنندگان حاضر شد و گفت: آمریکایی ها برای تغییردر سرنوشت کشور راهبردهای مختلفی از جمله اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و حتی عملیات روانی را به کار بردند ، اما تمامی تلاش‌های آنها برای رسیدن به اهدافشان ناکام ماند.
سردار سلامی با اشاره به مشکلات روز افزون امریکا گفت: مسائل اجتماعی و اخلاقی از مهمترین عوامل فروپاشی آمریکا در چند سال اخیر است که امروزه نرخ طلاق در ‌آمریکا به بیش از 50 درصد رسیده است و در مدارس این کشور نوجوانان آمریکایی از مشکلات جنسی رنج می برند بنابراین آمریکا دچار فروپاشی اخلاقی و سیاسی شده است.
پایان بخش این مراسم نیز قرائت بیانیه بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه شریف درآستانه سالگرد یوم الله سیزده آبان بود.

۱۳۹۵/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...