نسخه چاپی

افزایش ۲ درصدی آمار جانباختگان تصادفات

رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام افزایش دو درصدی آمار تلفات رانندگی در ۶ ماهه نخست امسال گفت: در شهریور ماه امسال آمار تلفات ۹ درصد افزایش داشت.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار تقی مهری صبح امروز در دومین نشست فصلی پلیس راهور با اشاره به آمار پزشکی قانونی در شش ماهه نخست سال ۹۵ گفت: در تصادفات امسال ۲۰۰ نفر کاهش تلفات داشته ایم.

وی با اعلام اینکه سه درصد از میزان جانباختگان تصادفات در درون شهرها کاسته شده است، افزود: به دلیل اینکه امسال از فناوری های جدید و مسئول سازی سایر نهادها بهره بردیم شاهد این میزان کاهش بوده ایم.

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین به راه اندازی سامانه سپه‌تن اشاره کرد و ادامه داد: این سامانه در حال حاضر در محورهای تهران-قم، اصفهان- شیراز، تهران-سمنان، مشهد-خراسان رضوی، تهران- البرز، قزوین-زنجان، تبریز و قزوین به سمت رشت راه اندازی شده و در حال بهره برداری است.

سردار مهری به راه اندازی یک هزار و ۷۰۰ دوربین در جاده های برون شهری اشاره کرد و ادامه داد: کتابچه دانستنی ها با هدف ارتقا دانش و مهارت در کاهش تصادفات بسیار اثربخش بوده و پلیس مقام برتر را در این زمینه به دست آورده است.

مهری با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش در سطح پلیس راهور ناجا گفت: امیدواریم با همگانی کردن آموزش های راهنمایی و رانندگی همچنان پلیس راهور پیشتاز اجرای طرح های کاهش تلفات تصادفات و افزایش آگاهی شهروندان باشد.

وی با اعلام اینکه در دوازدهمین کنفرانس بین المللی ارتقا ایمنی و پیشگیری از سوانح که در کشور فنلاند برگزار شد، در ارزیابی سه ساله اقدامات راهور ایران در امور رسانه ای مقام سوم را به خود اختصاص داد، افزود: در این کنفرانس یک هزار و ۲۰۰ نفر از محققان و استادان از بیش از ۱۳۲ کشور جهان حضور داشتند در این نشست به برترین های شش ماهه نخست امسال حوزه راهور ناجا لوح تقدیر اهدا شد.

۱۳۹۵/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...