نسخه چاپی

جولان موتورسواران قانون گریز در تهران

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از جولان موتورسوران قانون‌گریز در پایتخت، بر لزوم تدوین طرحی جامع از سوی تمامی دستگاه ها برای ساماندهی تاكید كرد.

به گزارش نما به نقل از خانه ملت: نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از جولان موتورسوران قانون‌گریز در پایتخت، بر لزوم تدوین طرحی جامع از سوی تمامی دستگاه ها برای ساماندهی تاکید کرد.

علیرضا رحیمی از جولان موتورسواران قانون گریز در پایتخت انتقاد کرد و افزود: این موضوع علی‌رغم آنکه باید فرصتی اجتماعی باشد اما متاسفانه به معضلی اجتماعی تبدیل شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: صرف نظر از انگیزه استفاده موتورسواران از این وسیله مانند اشتغال، معیشتی یا رفت و آمد به محل کار ، با توجه به نقشی که این وسیله در ترافیک و آلایندگی هوای پایتخت ایفا می کند باید در جهت ساماندهی آن اقدام کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه دستگاه های ذی ربط باید همفکری، همگرایی و هم اندیشی موثری برای ساماندهی موتورسیلکت های پایتخت داشته باشند، تصریح کرد: با ساماندهی می توان گامی اساسی در جهت تامین آرامش شهروندان و ایمنی عبور و مرور شهروندان برداشت.

رحیمی بر لزوم هماهنگی میان شهرداری، سازمان حفاظت محیط زیست، راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی و مجموعه هایی مانند اتاق اصناف و اتحادیه ها برای ساماندهی موتورسیلکت های پایتخت تاکید کرد و گفت: این دستگاه ها می توانند با تشکیل جلساتی به راهکارهای موثر برای ساماندهی موتورسیلکت ها دست یابند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ساماندهی موتورسیکلت های پایتخت از توان یک دستگاه به تنهایی خارج است، ادامه داد: معضل موتورسیلکت های پایتخت دغدغه جدی شهرداری، سازمان حفاظت محیط زیست، نیروی انتظامی و از همه مهمتر شهروندان است بنابراین تمامی دستگاه ها باید نسبت به تدوین طرح جامع و مشترک با محوریت موضوع انسانی برای ساماندهی موتورسیلکت ها اقدام کنند زیرا بخش قابل توجهی از موتورسیلکت های پایتخت وسیله تامین معیشت و کسب درآمد افراد هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران، افزود: از آنجایی که این وسیله به دلیل شکل ظاهری و استفاده آسان مشکلات ایمنی زیادی را برای شهروندان به وجود می آورد بنابراین ساماندهی آنها بسیار ضروری و لازم است.

۱۳۹۵/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...