نسخه چاپی

كشور، نیازمند مدیریت جهادی است

رئیس سازمان بسیج اساتید كشور گفت: همه امكانات لازم برای رسیدن به رتبه‌ های برتر اقتصادی در كشور مهیا است و مدیریت كشور، امروز نیازمند یك مدیریت جهادی است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سهراب صلاحی ظهر امروز در نشست پیوست فرهنگی ویژهکشور، نیازمند مدیریت جهادی است اساتید بسیجی خراسان رضوی که در مشهد برگزار شد با بیان اینکه تخم‌مرغ‌ های آمریکا در سبد سوریه از بین رفته است، گفت: حضور و فرماندهی سردار قاسم سلیمانی در نبرد با تروریست‌ ها در کشورهای عراق و سوریه مانع پیشروی این گروهک‌ های تکفیری شده است زیرا اگر داعشی‌ ها در جهان قدرت پیدا کنند همه را با خود نابود می‌ کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید افزود: رهبران بزرگ جهان از رهبر معظم انقلاب اسلامی درخواست راه حل کرده‌ اند، زیرا اگر اقتدار رهبری نبود امروز دنیا زیر چکمه‌ های دیکتاتورها بود.

صلاحی در خصوص اظهارات برخی که خواستار ارتباط با آمریکا هستند، تصریح کرد: اگر آمریکا وارد ایران شود، تمام افرادی را که برایش فرش قرمز پهن کرده بودند را به داخل قفس می‌اندازد .

وی ادامه داد: نمونه‌ های اعتماد کردن به آمریکا را می‌ توان در سرنوشت افرادی مانند صدام، قذافی، مرسی و یاسر عرفات مشاهده کرد که چگونه علی رغم دوستی با آمریکا به خاک ذلت کشیده شدند.

رئیس سازمان بسیج اساتید افزود: در خصوص فرهنگ باید تمامی طرح‌ های ما پیوست نگاری فرهنگی داشته باشند که این مهم را باید اساتید بسیجی انجام دهند.
صلاحی گفت: تمدن بدون قدرت محوری فاقد استمرار است بنابراین پی‌ ریزی تمدن جدید اسلامی و فرهنگی نیازمند توجه به راهی است که امام خمینی(ره) برای ما مشخص کرده است.

۱۳۹۵/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...