نسخه چاپی

راهپیمائی یوم الله 13 آبان درابركوه برگزارشد

مراسم باشكوه راهپیمائی یوم الله 13 آبان قبل از ظهر امروز(پنجشنبه) باحضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم درابركوه برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، شرکت کنندگان در راهپیمائی 13 آبان روز حماسی و ملی مبارزه با استکبار جهانی باشعارهای کوبنده مرگ برامریکا، مرگ براسرائیل بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
راهپیمایی ابرکوه با حضور اقشار مختلف و امام جمعه ابرکوه، فرماندار، روحانیان و مسئولان ادارات ونهادها ابرکوه از خیابان سرو آغاز شد و شرکت کنندگان در این راهپیمایی با تجمع در استادیوم ورزشی شهید پوراکبری باردیگر بر دفاع ارزش های انقلاب اسلامی و انزجار ازشیطان بزرگ تاکید کردند.
راهپیمایان دراجتماع خود در استادیوم شهید پوراکبری باسردادن شعار الله اکبر قطعنامه سراسری یوم الله 13 آبان را مورد تایید قرار دادند.
در این قطعنامه با تاکید بر وحدت، یکپارچگی و همدلی و همزبانی ملی حول محور ولایت فقیه، پیروی از آموزه های امام راحل(ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب عامل تثبیت عزت و پیشرفت کشور و مهمترین عامل شکست و ناکامی اردوگاه استکبار در همه عرصه ها بیان شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه در جریان برگزاری این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا گفت: 13 آبان یک مقطع مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام کاظم دشت آبادی اظهارکرد: حضور گسترده آحاد مردم، دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی 13 مبین تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و شهدا و پشتیبانی آنان از نظام است.
وی افزود: ملت در 13 آبان ضربه فراموش نشدنی به استکبار جهانی زدند و آمریکا و ایادیش را در دنیا تحقیر کردند.
راهپیمایی 13 آبان درشهر ابرکوه و بخش بهمن برگزارشد .
ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی یزد واقع است.

۱۳۹۵/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...