نسخه چاپی

بازیگر قلاده های طلا: اخراج شدم , اما بیكار نیستم

عکس خبري -بازيگر قلاده هاي طلا: اخراج شدم , اما بيکار نيستم

علیرام نورایی بازیگر فیلم پرفروش«قلاده های طلا» گفت: علیرغم تكذیب های آقای تبریزی اعلام می كنم ایشان بنده را از محل جمع آوری كمك های مردمی به زلزله زدگان اخراج كرد.

به گزارش نمابه نقل ازقدس،علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با فارس درخصوص صحبت های کمال تبریزی مبنی بر عدم اخراج وی از محل جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان گفت: علیرغم صحبت های آقای تبریزی اعلام می کنم ایشان بنده را از جمع شان اخراج کرده اند.

وی در ادامه به حاشیه سازی های برخی افراد اشاره کرد و گفت: من اخیرا در مصاحبه ای گفتم بعد از اکران قلاده های طلا انتظار پیشنهادهای بیشتری داشتم که برآورده نشده است ولی این طور نیست که پیشنهاد نداشته و بیکار باشم. من نه قبل از قلاده های طلا و نه بعد از آن بیکار نبوده ام.

نورایی ادامه داد: بعد از قلاده های طلا در فیلم سینمایی استرداد، دو تله فیلم و یک سریال بازی کردم و در حال حاضر هم در سریال ماتادور به کارگردانی فرهاد نجفی ایفای نقش می کنم.

این بازیگر در پایان گفت: دوستان خارج نشین فکر نکنند با گفتن جمله هایی مثل بیکار شدن بازیگر قلاده های طلا می توانند اذهان مردم را نسبت به من و امثال من خراب کنند. کسی که بالا نشسته، خودش روزی رسان است و تا به حال هم رسانده است.

۱۳۹۱/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
صهبا
0
0
۱۳۹۱/۷/۵
عليرام با بازي فوق العاده اش به خصوص در قلاده ها هيچ وقت بيكار نميشه
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...