نسخه چاپی

وزیر دفاع: مجلس و دولت باید بر روی مباحث مهم دفاعی متمركز شوند

به گزارش نما- باشگاه خبرنگاران نوشت: رییس فراکسیون ایثارگران مجلس از دیدار اعضای فراکسیون متبوع خود با دهقان وزیر دفاع کشور خبر داد.

حجت الاسلام حسن نوروزی رییس فراکسیون ايثارگران مجلس با بیان اینکه طی این جلسه اهداف و جایگاه شکل گیری فراکسیون ایثارگران مجلس تبیین شد، گفت: مسایل بسیار حساس و ضروری در حوزه ایثارگران و برنامه های آنان عنوان شد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در ادامه تصریح کرد: تجلیل از جایگاه، حفظ ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس و همچنین حمایت از خانواده های ایثارگران، شهدا و جانبازان از دیگر موارد بیان شده بود.

وی تاکید کرد: موارد امنیتی داخلی و خارجی که موجب تهدید امنيت کشور شده و نیاز هست از نگاه مجلس و دولت با حساسیت و دقت بیشتری به آن پرداخته شود نیز از نکات بیان شده بود.

نوروزی بیان داشت: دیگر اعضای فراکسیون هم مواردی در رابطه با حوزه انتخابیه و فراکسیون بیان کردند.

رییس فراکسیون ايثارگران در ادامه با اشاره به اظهارات وزیر دفاع طی این جلسه گفت: دهقان در رابطه با انتظار سیستم دفاعی کشور در حوزه شفاف سازی و تدوین قوانین، کمک نمایندگان مجلس را خواستار شد.

نماینده مردم رباط کریم ادامه داد: وی از نمایندگان خواست تا به عنوان تریبون وزارت دفاع در انتقال خدمات و دستاوردهای این مجموعه به افکار عمومی عمل کرده و به حفظ حیثیت مدیریتی و اعتمادافزایی مردم به نظام بیافزایند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس اظهار داشت: وزیر دفاع تاکید کرد که وظیفه ماست، تلاش کنیم ضمن حفظ انسجام سیاسی جهت گیری های فرهنگی را هم به خوبی دنبال کنیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: دهقان در پایان خواستار پشتوانه قدرت دفاعی بود و تاکید کرد، مجلس و دولت باید بر روی مباحث مهم دفاعی متمرکز شده تا از این طریق بتوان خدمات خوبی را جهت حفظ و حراست از کشور ارائه کرد.

۱۳۹۵/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...