نسخه چاپی

افزایش 40 درصدی زائران حسینی اردبیل در عزیمت به كربلا

مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش 40 درصدی زائران اربعین حسینی استان خبر داد.

به گزارش نما؛ علی رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما با همکاری شرکت‌های تعاونی مسافر اقدام به جابه‌جایی زائران از اردبیل به مقصد مهران کردیم به طوری که تاکنون با 225 دستگاه اتوبوس بیش از 9 هزار و 500 زائر از اردبیل به کربلای معلی عزیمت کردند.

وی افزود: با 37 دستگاه اتوبوس نیز اقدام به جابه‌جایی زائران جمهوری آذربایجان و گرجستان از طریق استان اردبیل کردیم که این کار با رضایتمندی زائران آذربایجانی و گرجستانی روبه‌رو شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به جابه‌جایی زائران در این ایام به مشهد مقدس نیز گفت: در این ارتباط نیز با 12 درصد افزایش جابه‌جایی زائران به مشهد مقدس روبه‌رو بودیم.

رحمتی تصریح کرد: با همکاری شرکت‌های تعاونی مسافر بیش از 237 دستگاه اتوبوس زائران مشهد مقدس را جابه‌جا کردند که تعداد زائران به بیش از 8 هزار و 398 نفر رسیده است.

وی از تدبیر لازم و تدارک مناسب برای بازگشت زائران کربلا و مشهد مقدس به موطن خود خبر داد و گفت: در پایانه برکت در مرز مهران مرکز هماهنگی ارائه خدمات به زائران توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل آمادگی دارد تا نسبت به بازگشت راحت زائران اقدام مناسبی را انجام دهد.

وی بیان کرد: از هم‌اکنون اتوبوس‌های اردبیل در محل پارکینگ مستقر شده تا زائران اربعین حسینی را به شهر اردبیل منتقل کنند که انتظار می‌رود بدون مشکل خاص این جابه‌جایی‌ها و برگشت زائران انجام شود.

۱۳۹۵/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...