نسخه چاپی

آمادگی مسكو برای همكاری با «ترامپ» برای حل بحران اوكراین

معاون وزیر خارجه روسیه ضمن اعلام آمادگی برای همكاری با دولت جدید آمریكا درباره حل بحران اوكراین گفت: گفتگوهای دو جانبه میان مسكو و واشنگتن درباره بحران اوكراین در شرایط كنونی توصیه نمی شود.

به گزارش نما به نقل از تاس، «گریگوری کاراسین» (Grigory Karasin) معاون وزیر خارجه روسیه امروز در اظهاراتی اعلام کرد که مسکو آمادگی دارد تا درخصوص اوکراین با «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور منتخب آمریکا در شرایط متقابلاً قابل قبول همکاری نماید.

معاون وزیر خارجه روسیه در گفتگو با این خبرگزاری تأکید کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در مکالمه‌ تلفنی هفته گذشته با رئیس‌جمهور منتخب آمریکا ضمن تبریک به ترامپ، بر آمادگی مسکو برای انجام گفتگوها با دولت جدید آمریکا بر اساس اصول برابری، احترام متقابل و عدم مداخله در امور داخلی کشورهای یکدیگر تأکید کرد.

«گریگوری کاراسین» در ادامه تصریح کرد: هم‌ اکنون به تماس‌ هایمان با دولت کنونی آمریکا ادامه می‌ دهیم و در عین حال آمادگی داریم تا با دولت آینده آمریکا نیز درباره اوکراین همکاری کنیم.

این دیپلمات روس در ادامه گفت که گفتگوهای دو جانبه میان مسکو و واشنگتن درباره حل بحران اوکراین در شرایط کنونی توصیه نمی‌ شود و بهتر است که سطح همکاری‌ ها میان مسکو و واشنگتن در چارچوب توافق «نورماندی» و رایزنی ها میان مشاورین سران دو کشور باقی بماند.

منبع: مهر

۱۳۹۵/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...