نسخه چاپی

اعلام اسامی نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در استان اصفهان

حمیدرضا فولادگر، مجید نادرالاصلی، مرتضی طلایی، احمد سالك‌كاشی، عدنان زادهوش و رسول حامدیان‌اصفهانی به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان معرفی شدند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جبهه متحد اصولگرایان، پس از بررسی های مختلف، فهرست نهایی نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه های مختف انتخابیه استان اصفهان مشخص شد.

بر این اساس در حوزه انتخابیه اصفهان آقایان حمیدرضا فولادگر، مجید نادرالاصلی، مرتضی طلایی، احمد سالک کاشی، عدنان زادهوش و رسول حامدیان اصفهانی به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان معرفی شدند.

سید مصطفی طباطبائی‌نژاد در حوزه انتخابیه اردستان؛ بهروز جعفری در حوزه انتخابیه سمیرم؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در حوزه انتخابیه شاهین شهر و میمه و برخوار؛ اکبر ترکی در حوزه انتخابیه فریدن و فریدونشهر و چادگان و همچنین سید ناصر موسوی لارکانی در حوزه انتخابیه فلاورجان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان خواهند بود.

درحوزه انتخابیه خمینی شهر آقایان سید محمدجواد ابطحی و سید محمود ابطحی؛ در حوزه انتخابیه شهرضا و سمیرم سفلی، آقای عوض حیدرپور؛ در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل، آقای علی اصغر گرانمایه‌پور؛ در حوزه انتخابیه نائین، آقای سید حمیدرضا طباطبایی؛ در حوزه انتخابیه نجف آباد و تیران و کرون، آقای حمید سعادت؛ و در حوزه انتخابیه نطنز و قمصر، آقای محمدرضا فقیهی به عنوان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان برگزیده شدند.

شایان ذکر است شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان به منظور حفظ وحدت اصولگرایان و همچنین ایجاد زمینه مشارکت گسترده و نیز رقابت مطلوب شش نفر را برای حوزه انتخابیه اصفهان واجد صلاحیت و مقبولیت دانسته است و بالطبع جبهه متحد اصولگرایان استان می تواند پنج نفر از عزیزان را بعنوان نامزدهای استان معرفی و نفر ششم نیز نامزد مستقل مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان خواهد بود ضمنا در حوزه خمینی شهر نیز به دلایل فوق‌الذکر دو نفر معرفی گردیده اند و در حوزه های مبارکه، گلپایگان، خوانسار و لنجان نیز به دلیل بالا بردن رقابت و مشارکت گسترده مردم نامزدی را معرفی نمی نماید.

۱۳۹۰/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...