نسخه چاپی

جانشین عملیات قرارگاه ثارالله(ع) در گفتگو نما:

فاصله مدیران از روحیه انقلابی گری، توفیقات نظام را كم می كند

عکس خبري -فاصله مديران از روحيه انقلابي گري، توفيقات نظام را کم مي کند

هرچه مدیران از این ارزشها بیشتر فاصله بگیرند، توفیقات نظام اسلامی كاهش خواهد یافت و به تبع آن انقلاب از مسیر خود منحرف خواهد شد.

یکی ار تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدارهای اخیرشان حفظ روحیه انقلابی گری، صیانت از شور انقلابی و انقلابی عمل کردن است، معظم له در بیانتشان اقشار مختلف جامعه از خواص و عوام را مخاطب قرار داده و خواستند همه بر حفظ این عنصر مهم پایداری داشته باشند.
در این خصوص جانشین عملیات قرارگاه ثارالله (ع) با بیان اینکه ظهور انبیای الهی نشانگر یک حرکت انقلابی و برخوردار از شاخص های انقلابی گری است، گفت: پیامبران بزرگ الهی و در رأس آنها حضرت ختمی مرتبت با حفظ روحیه انقلابی گری، خستگی ناپذیری و مبارزه؛ تا زمان رحلت، بی وقفه و مستمر بر همین روش حرکت کردند و مردم را به وحدانیت دعوت کردند.
سردار علی رضا ربیعی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی نما؛ تن پروری و رفاه طلبی را باعث از بین رفتن ارزشهای یک انقلاب دانست و اظهار داشت: اگر به انقلابهای مادی دنیا هم چون انقلاب فرانسه، انقلاب مارکسیستی شوروی، انقلاب مائو درچین و انقلاب کاسترو در کوبا بنگریم در می یابیم به مرور زمان بدلیل عدم پایبندی رهبران و افراد جامعه به باورها و ارزشهایی که برای آن انقلاب کردند، از مسیر خود منحرف شده اند و از آن چه می گفتند فاصله گرفته اند، اما در همین انقلابهای مادی شما کشور کره شمالی را می بینید که به دلیل باور مسئولان و مردمش، هنوز آرمانهای انقلابشان در آن ها زنده است.
وی انقلاب اسلامی ایران را به دلیل برخورداری از ارزشهای الهی و انسانی، سوای انقلاب های مادی توصیف کرد و افزود: انقلاب ما اگر می خواهد از مسیر اصلی اش منحرف نشود، تنها راه آن حفظ روحیه انقلابی گری است که مقام عظمای ولایت، شاخص های آن را چون پایبندی به ارزشهای انقلاب، هدف گیری آرمانهای انقلاب، مبارزه با دشمن و تقوای دینی و سیاسی را ، تبیین نمودند.
سردار ربیعی رمز پیروزی واستمرار انقلاب اسلامی را، حرکت بر مدار انقلابی گری و حفظ روحیه انقلابی خواند و عنوان کرد: مهمترین عامل برای ادامه این مسیر، این است که در وهله اول مدیران، مسئولان و دولتمردان جامعه خود به این آرمان ها پایبند بوده و تلاش کنند روحیه انقلابی گری در جامعه زنده بماند.
جانشین عملیات قرارگاه ثارلله ادامه داد: هرچه مدیران از این ارزشها بیشتر فاصله بگیرند، توفیقات نظام اسلامی کاهش خواهد یافت و به تبع آن انقلاب از مسیر خود منحرف خواهد شد.
وی به پایبندی آحاد جامعه به ارزشها و باورهای انقلاب تاکید کرد و اظهار داشت: مردم طی این سالها، هماره با روحیه انقلابی در صحنه ها حاضر بودند و پای انقلاب اسلامی ایستاده اند، لذا لازم است مسئولان از این فرصت و پتانسیل عظیم در جهت تعالی آرمانهای انقلاب بهره ببرند.
سردار ربیعی در پایان حزب الله لبنان را نمونه موفق انقلابی بودن نامید و گفت: با حفظ همین روحیه انقلابی است که یک جمعیت قلیل بر ارتش تا بن دندان مسلح رژیم غاصب صهیونیستی پیروز می شوند و در جنگ 33 روزه ، داغ شکست بر پیشانی اسرائیل زدند.


۱۳۹۵/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...