نسخه چاپی

حضور خبرنگاران 174 رسانه بین‌المللی برای پوشش خبری انتخابات مجلس

عکس خبري -حضور خبرنگاران 174 رسانه بين‌المللي براي پوشش خبري انتخابات مجلس

مدیر‌كل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور 350 خبرنگار خارجی وابسته به 174 رسانه بین‌المللی برای پوشش خبری نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه خبر داد.


محمدجواد آقاجری در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: تا امروز 80 روادید مطبوعاتی برای خبرنگاران 53 رسانه مختلف خارجی برای پوشش خبری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صادر شده است.

وی خاطر‌نشان کرد: خبرنگاران رسانه‌های کشورهای آلمان، اتریش، اسپانیا، آمریکا، اکراین، ایتالیا، برزیل، بلژیک، ترکیه، جمهوری چک، روسیه، ژاپن، فرانسه، فنلاند، قطر، کانادا، کره جنوبی، کلمبیا، لبنان و ونزوئلا از جمله کشورهایی هستند که نمایندگان خبری آنها انتخابات روز جمعه را پوشش خواهند داد.

وی با بیان اینکه تا امروز حدود 60 نفر از خبرنگاران خارجی وارد کشور شده‌اند، تصریح کرد: در مجموع با احتساب خبرنگاران رسانه‌های خارجی مقیم در کشورمان، 350 نماینده خبری خارجی وابسته به 174 رسانه بین‌المللی انتخابات روز جمعه مجلس شورای اسلامی را پوشش خواهند داد.

مدیر‌کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه خبرنگاران خارجی حاضر در کشورمان در روز جمعه از نزدیک شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی خواهند بود، یادآور شد: برای خبرنگارانی که در طی این چند روز وارد کشور شده‌‌اند بازدید از مراکزی مانند مرکز هوا و فضا، پژوهشکده رویان و مصاحبه با وزیر کشور، نشست خبری با سخنگوی شورای نگهبان و حضور در فضاهای رقابت‌های تبلیغاتی نامزدان نیز پیش‌بینی و اجرا شد.

۱۳۹۰/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...