نسخه چاپی

بیانیه نهایی جبهه متحد اصولگرایی پیش از انتخابات

عکس خبري -از آرم انتخاباتي جبهه متحد رونمايي شد+عکس

جبهه متحد اصولگرایان در بیانیه ای از عموم مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی دعوت كرد تا با حضور گسترده در پای صندوق های رای، ضمن نشان دادن چندباره پیوند عمیق خود با ولایت، تمهیدات و فشارهای بین‌ المللی، ترفندهای تبلیغاتی و جنگ روانی دشمنان قسم خورده‌ جمهوری اسلامی را خنثی كنند.

به گزارش نمانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحداصولگرایان، مشروح این بیانیه به شرح زیر است:

کمتر از 24 ساعت دیگر ملت ایران با حضور گسترده و پرشکوه خود به پای صندوقهای رای خواهند رفت و عزم و اراده پولادین خود را به رخ دشمن خواهد كشید و با زدن سیلی محکم بر صورت نظام سلطه، چشمان بهت زده آمریکا و صهیونیسم بین الملل را در مقابل امت سرافراز امام و رهبری، به نظاره عزت و سربلندی انقلاب اسلامی خواهد نشاند.

مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی به خوبی می دانند مجلس با قانونگذاري راه حركت عمومي كشور و دستگاه ها را مشخص مي‌سازد و با نظارت بر اجرای درست قوانین سرنوشت كشور و ملت را رقم مي‌زند؛ لذا شركت در انتخابات را به معناي دخالت در سرنوشت خودشان و سرنوشت كشور می دانند.

اكنون در آستانه برگزاري انتخابات نهمین دوره مجلس شوراي اسلامي به عنوان مهم‌ترين مسووليت اجتماعي مردم، جبهه متحد اصولگرایان از امت رشید، قهرمان و انقلابی ايران اسلامي دعوت مي‌كند با حضور گسترده و باشكوه در انتخابات 12 اسفند ماه با هوشمندي، پيوند عميق خود با ولايت و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به همه جهانيان ثابت كنند و حماسه ای از جنس نهم دی 1388 و 22 بهمن 90 بیافرینند.

12 اسفند ماه روزي است كه ملت غيور ايران اسلامي به عنوان پیشکسوت برگزاری انتخابات در منطقه و کشورهای اسلامی با وحدت و همدلی جهت استمرار راه شهیدان با انتخاب نمايندگاني ولایت مدار، کارآمد، تحول خواه، کلان نگر، خدمتگزار، عدالت خواه و استکبار ستیز مجلسی صالح سالم و قوی را تشکیل خواهند داد.

انتخابات پیش رو در شرايطي برگزار می گردد که تحولات عمیقی در پرتو بیداری اسلامی در منطقه رخ داده و تداوم دارد. فشار محافل خارجي، به‌ويژه استكبار جهاني براي محروم كردن كشورمان از حق دستيابي به فن‌آوري هسته‌ اي، تضییق حقوق اقتصادی با استفاده از اهرم تحریم و روياي خام كمرنگ شدن مشاركت ملي در انتخابات مجلس هدفی جز کنار زدن ایران اسلامی از محوریت تحولات منطقه ندارد. اما حضور پرخروش، استوار و آگاهانه‌ مردم در لبیک به ندای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بهترين پاسخ به اين ياوه‌گويي‌ها خواهد بود.

مشاركت فراگير مردم در آزمون سرنوشت‌ساز انتخابات مجلس شوراي اسلامي انتخاب نمايندگان لايق، كارآمد، مدير و دلسوز جلوه‌ ديگري از عزم و اراده‌ ملي را براي پيمودن راه دشوار مبارزه و صيانت از اصول عقيدتي و اسلامي به جهانيان نشان خواهد داد و تمام تمهيدات و فشارهاي بين‌المللي، ترفندهاي تبليغاتي و جنگ رواني دشمنان قسم خورده‌ جمهوري اسلامي را در مواجهه با اين مشاركت و كمرنگ شدن آن خنثي خواهد كرد.

جبهه متحد اصولگرایان ضمن تقدیر از حضور فعال و هوشمندانه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز در صحنه انتخابات ، بر این باور است که حضور همه جانبه، مخلصانه و هوشمندانه مردم در اين همايش عظيم ملي گام مهمی براي پيشرفت و عدالت همراه با معنویت و عقلانیت در سایه ولایت خواهد بود و این همدلی زمینه لازم برای رسیدگی به مشکلات اساسی کشور در حوزه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را با همکاری سایر قوا فراهم می سازد. ان شاءالله.

جبهه متحد اصولگرایان

11 اسفند 1390

۱۳۹۰/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی: