نسخه چاپی

واكنش علوی به ردصلاحیتش

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینكه در شرایط كنونی مشاركت حداكثری مردم در پای صندوق‌های رای حائز اهمیت است و اجازه نمی‌دهم رد صلاحیت بنده مورد سوءاستفاده دشمنان قرار گیرد، گفت: حضور حداكثری مردم تصور خام دشمنان را نقش بر آب می‌كند.

حجت‌الاسلام سيد محمود علوي در گفت‌وگو با «خبرگزاري دانشجو»، با اشاره به اينكه ما در هر شرايطي سرباز نظام، ولايت و مقام معظم رهبري هستيم، در خصوص عدم تاييد صلاحيتش براي حضور در مجلس نهم گفت:‌ اگر در عرصه‌اي توفيق حضور پيدا نكنيم، در عرصه‌هاي ديگر وظيفه سربازي خود را انجام مي‌دهيم.

وي ادامه داد:‌ در ارتباط با صلاحيتم حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارم، اما در فضاي انتخابات كوچك‌ترين سخني را روا نمي‌دانم؛ چرا كه آنچه براي ما مهم است فضاي مشاركت حداكثري مردم است.

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينكه حضور حداكثري مردم در پاي صندوق‌هاي راي منجر به ياس و نااميدي دشمنان خواهد شد، افزود: دوستداران نظام چشم اميدشان به ام‌القراي دنياي اسلام يعني جمهوري اسلامي ايران است؛ به همين دليل راضي نيستم در اين شرايط سخني گفته شود كه كوچك‌ترين تاثير منفي در فضاي انتخابات بگذارد.

علوي بيان داشت:‌ خواست ما از مردم هوشمند، فهيم و هميشه حاضر در صحنه ايران اسلامي اين است كه به نداي ولي‌امرمسلمين پاسخ گفته و همچون هميشه با حضور حداكثري خود پيام ارتباط ناگسستي خويش با نظام مقدس جمهوري اسلامي و رهبر انقلاب را به جهانيان مخابره كنند.

وي خاطرنشان كرد: حضور پررنگ مردم در هر انتخاباتي داراي اهميت است، اما در انتخابات 12 اسفند تاثير تعيين‌كننده‌تري دارد؛ چرا كه چشم جهانيان در حال حاضر به حضور مردم ايران در انتخابات دوخته شده است؛ زيرا بر اساس باوري نادرست، دشمنان اين گونه تبليغ مي‌كنند كه با توجه به حوادث سال 88 مشاركت همچون گذشته نخواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: با شناختي كه از مردم هوشمند ايران اسلامي داريم مطمئنيم اين بار نيز ملت ايران اين باور خام دشمنان را نقش بر آب خواهند كرد.

علوي ادامه داد: ‌مهم‌ترين پيام مشاركت حداكثري مردم در عرصه بين‌الملل اين است كه مردم مسلمان ايران منافع ملي كشور و نظام خود را فداي مسائل و مشكلات داخلي نمي‌كنند.

وي ادامه داد: ‌مردم ما درك مي‌كنند كه اگر مشكلاتي در عرصه سياسي، اقتصادي و فرهنگي در كشور وجود دارد به ذات پاك، طاهر و مقدس اصل نظام و انقلاب ارتباطي ندارد، بنابراين در هر عرصه‌اي كه پاي اصل نظام در ميان بوده، مردم حضور يافته و مشكلات داخلي مانع حضور آنها نشده است.

عضو مجلس خبرگان رهبري خاطرنشان كرد: اين واقعيت اين پيام را مخابره خواهد كرد كه ملت ايران به رشدي رسيده كه منافع ملي را در جايگاه رفيع خود مدنظر قرار مي دهد و آن را متاثر از مسائل و مشكلات داخلي و شخصي خود نمي داند.

علوي افزود: در ارتباط با مسئله رد صلاحيتم در انتخابات حرف‌هاي زيادي دارم كه اگر مصلحت نظام را در لب فرو بستن ببينم، سكوت خواهم كرد؛ زيرا آسيب ديدن خود را ترجيح مي‌دهم بر اينكه آسيبي هر چند اندك به نظام، اين ميراث شهدا برسد.

وي خاطرنشان كرد: آنچه مهم است اينكه آرزوي سوءاستفاده دشمنان انقلاب و ولايت از اين گونه مسائل را بر دل آنها خواهم گذاشت.

عضو مجلس خبرگان رهبري اضافه كرد: اجازه نخواهم نداد مسائل و مشكلاتي كه براي شخص بنده پيش آمده مورد سوءاستفاده دشمنان قرار گيرد.

علوي گفت: بنده پيشامد رخ داده را امتحان الهي مي‌دانم و اميد به فضل خدا دارم كه آن را به گونه‌اي كه رضايش در آن باشد، پشت سر بگذارم.

وي در پايان از همه كساني كه خود را آماده فعاليت در ستاد انتخاباتيش كرده بودند، تشكر كرد و گفت: از افرادي كه قصد دادن راي به اينجانب را داشتند، تشكر مي‌كنم و بابت زحماتي كه در اين مدت كشيدند از آنها پوزش مي‌طلبم.

۱۳۹۰/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...